gjobjo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har prøvd å brenne MP3 på DVD plate, alt fungerer fint på PC, når jeg skal bruke denne platen på stasjonær DVD eller Xbox får jeg bare opp å sjekke platen. Bruker Nero 6.6. Brenner cd plate med MP3, det fungerer fint Er det noen tips på dette Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 såvidt jeg har skjønt tar de fleste dvd spillere det for gitt at det er en film når den finner en dvd plate.. Dvs at de fleste spillere ikke klarer å kjøre mp3 fra en dvd plate... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har samme irriterende problem. Min samsung DVD klarere ikke å spille MP3 når de er brendt på en DVD plate. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har ikke hørt om at Xbox ikke klarer MP3's fra DVD, det var litt rart. Skal prøve det på min å se hva som skjer (Hvis det er lov å brenne CD og DVD'er enda i dette håpløse landet) Lenke til kommentar
Lou Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Xbox burde ikke ha noe problem. Ellers kan jeg anbefale Pioneer 575. Den skal ikke spille mp3 og divx fra dvd, men det er i teorien. Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Min DVD-spiller (Pioneer DV-464) forsyner seg gladelig av MP3 som er lagt på DVD-plater. Er helt sikkert forskjell på de forskjellige modeller og fabrikanter. Når du lager en MP3 DVD-plate så velger du DVD og DVD-Rom (ISO) ? Uten multisession, osv ? Forsøkt litt forskjellige innstillinger i Nero ? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Min Xbox 1.4 tok MP3'er i mapper brent som data DVD(+R) i Nero 6.6.0.6 Lenke til kommentar
gjobjo Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Har prøvd det meste med Nero, kan det være at det er dvd-r og ikke dvd+r Lenke til kommentar
Launch Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jepp, størst støtte for DVD+ Lenke til kommentar
gjobjo Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Da må jeg prøve med DVD+, jeg tenkte ikke på det i farten Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har samme problem selv, irriterende som fy. Har prøvd med - og +R plater samme problemet. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Her finner du litt om hvilke stasjonære DVD-spillere som takler hva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå