Jon A. Feet Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg skal bygge meg ny maskin, brodern overtar denna gamle Jeg skal ha: Intel P-4 1.8GHz (2.26)GHz 533FSB dersom det blir peng. Hovedkort: usikker, DDR-RAM, ASUS P4B533-E/L/P4S533 kanskje Abit BD7II Raid????? Dersom jeg skal ha P4S533 må jeg nesten ha med FireWire eller USB 2.0 PCI kort. DDR-RAM: Helst PC2700 kan gå med 2100. DVD-ROM: Pioneer Slot-In. CD-Brenner: Har Liton 24x brenner. Jeg kan tenke meg en eller to WD 80 GB Spesial Editon HDD. Skjermkort: Abit GF4 Ti4400/Matrox Pharelia, (får se hvordan orginal utgaven av kortet gjør det i benchmarks osv. mot GF4). Har 4 kabinett vifter så jeg satser på Chieftech kabinett. (jeg har og vifte styring). Har skjerm. Har lydkort: SoundBlaster 5.1 P.S. Jeg vil ikke ha MSI, jeg vil ikke ha AMD. Ikke spør hvorfor. Noen som har noe å annbefale???? jeg har ca. 9000,- å rutte med. P.P.S. Jeg har skjerm!!! (Ikke no bra, men det blir ny senere). Kom med annbefalinger!!!! P.S. Tenk på prisen!!!!!! _________________ Some that died deserved to live, and some that live deserve to die. J.R.R Tolkien ________________________________________ A Genious and an Idiot is not far from each other.......... Albert Einstein ____________________________________ [ Denne Melding var redigert av: Jon A. Feet på 2002-06-20 23:59 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå