anbrevi4 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 jeg vil formatere hele maskinen. hvordan starte jeg formateringen? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dersom du skal installere Windows XP etter formateringen, så putter du inn XP-cd'en, restarter maskinen, og går inn i bios og velger at CD-Rom skal stå som first boot-device, dvs. at det er det første stedet den vil søke etter et sted å starte fra. Når det er gjort så vil du få en beskjed som sier "Trykk en tast for å starte fra cd" - trykk en tast. Når det er gjort så vil du få mulighet til å velge å formatere partisjonen din før den installerer XP på den. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 denne her er vel evt. _litt_ feilpostet ? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 denne her er vel evt. _litt_ feilpostet ? Da dette er en 12 dager gammel tråd, og spørsmålet til trådstarter er besvart, så skjønner jeg ikke hvorfor du skal oppdatere denne tråden ved å si at den er feilpostet Dersom en tråd er feilpostet, så kan du bruke report-knappen! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Kanskje det var en barebone han skulle formatere. Lurte egentlig litt på det samme selv, tenkte på å formatere snart, så det plager i hvert fall ikke meg at den tråden havna her Da slipper jeg å lage en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå