plankeby Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ønsker noen tips på sider man kan søke etter priser (og kanskje lagerstatus)på ulike datadeler hos ulike nettbutikker i Norge. Prissøkeløsningen som Hw.no har er jo svært ofte ute av drift, så den er ikke noe å belage seg på. Dessuten gir prissøkemotoren til Hw.no ofte rare resultater som ikke stemmer med nettbutikken. Kelkoo vet jeg også om, men det er vel flere steder med slik tjeneste. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 DEN Den skullle vell funke ganske bra Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kelko sin søke funksjon skulle da være ganske bra, Dinside.no har også en lite undersøkelse hver måned om de ulike tilbudene, er det deler du tenker på så kikk på linken til londoy Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 DEN Den skullle vell funke ganske bra Jeg opplever ofte at den er nede... Frustrerende når en ikke har internet hjemme. Søker derfor alternative steder. Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dinpris.no er en grei side... Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Men å anbefale noen særskilte pc-nettsteder går ikke, skjønner jeg. Huff, dette synes å være en smule komplisert. Burde vært litt friere. Endret 14. februar 2005 av geirm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå