kilogram Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Opera angriper Microsoft-løfte 3. februar gikk Bill Gates ut med et brev der han la frem et løfte om at selskapet fremover skal satse sterkere på interopabilitet. En av de fremste utviklerne hos Opera har nå i et åpent brev gått hardt ut mot Gates, og Microsofts tilsynelatende store problemer med å følge standardene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Husker ikke helt hva som var policy på feil i artikkler, men jeg never i alle fall at linken (til han karen i Opera som uttaler seg) mangler et kolon som fører til at du kommer til den fæle http.com-siden. Ellers så vil jeg bare benytte anledningen til å si at artikklene generelt er av meget god kvalitet her på programmer.no:) Og så til selve saken(): Holder selvfølgelig med Opera i det de sier, men det skal jo sies at jeg nesten alltid er enig med Opera da. Helt klart favoritt-nettleseren for min del i alle fall, og derfor trist at den ikke funker på enkelte sider, men det fikser vel neste versjon på så vidt jeg vet Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Husker ikke helt hva som var policy på feil i artikkler, men jeg never i alle fall at linken (til han karen i Opera som uttaler seg) mangler et kolon som fører til at du kommer til den fæle http.com-siden. Ai, tabbe! Fikset... Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg tror gates og resten av M$ har AUTORITETSFRYKT Snart må de lære seg at de IKKE bestemmer her i verden, Lenke til kommentar
knuto Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Enig! Det er utruleg teit at Microsoft har klart å "hypnotisere" mesten heile verden til å bruke Windows - og ikkje minst IE som er ei landeplage for me som driv med webprogrammering. Eigentleg tviler eg sterkt på at dette brevet kjem til å "endre verden". Dessutan. Hadde Microsoft ikkje vore så "høge i hatten" hadde dei publisert brevet frå Hakon Lie på microsoft.com, og forklart alt - noko dei sjølvsagt kan gi opp å prøve på... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Microsofts valg om å bruke MSI-filformatet som bare Microsoft-programvare kan lese. Vel, det går dårlig å installere en .MSI-fil på F.eks. Linux siden .MSI installerer windows-program. Lenke til kommentar
G Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Man kan jo unngå å bruke msn.com da. Jeg google'r som bare det .. Mozilla er mye greiere enn både IE og Opera etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå