Tommyd Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Har en forferdelig grønn farge på skjermen min. Har byttet skjerm for å se om det var skjermkortet og da ble alt vanlig igjen, så jeg vet det er noen innstillinger som er feil. Noen som vet hva jeg må gjøre, eventuellt noen programmer som fikser det? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Sjekk kabelen til monitoren din. En av pinnenr i kontakten er sikkert bøyd. Bøy den forsiktig ut igjen med en spisstang og vær forsiktig når du stikker i skjermabelen kontakten i skjermkortet ditt.. =) Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Yepp, kan være kabeln ja! Har skjermen din fått seg en "kakk"? Har sett pc-skjermer som har fått en trøkk som får merkelige farger etterpå......! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Har et lignende problem med den ene 17 tommeren min, det kommer og går, av og til ser du bare grønt avogtil er den fin, men dette kan jo være fordi jeg fant skjermen på dynga :smile:. Men til saken, min blir ofte bedre om du messer litt med fargetemperaturen. AtW Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Tror det er et virus som gjør det, i familie med det mye omtalte klez-viruset. Tror det het gruen.klez eller noe sånt. Grønnt.kliss kan du kalle det. Det gjør at du får et algebelegg på innsiden av skjermen, så du må rett og slett demontere skjermen og vaske med grønnsåpe. Eneste som hjelper. Også må du formatere bilderøret etterpå. Dette er bare rør.... God helg :wink: [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-06-21 13:18 ] Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 13:06, JarleW skrev:Tror det er et virus som gjør det, i familie med det mye omtalte klez-viruset. Tror det het gruen.klez eller noe sånt. Grønnt.kliss kan du kalle det. Det gjør at du får et algebelegg på innsiden av skjermen, så du må rett og slett demontere skjermen og vaske med grønnsåpe. Eneste som hjelper. Også må du formatere bilderøret etterpå. Dette er bare rør.... Lenke til kommentar
Delux Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Har du prøvd å avmagnitisere (tror det staves sånn) skjermen din. Prøv å flytte på høytalere som står rundt skjermen din. Lenke til kommentar
Tommyd Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 STOR takk til "hondaen" Det var en pin i koblinga som var bøyd og nå virker ALT igjen.. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå