gamer73 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Jeg var i utganspunktet tenk å være hunter dverg pga det å kunne skyte med rifle osv... Men så fant jeg ut at det blir altfor tungvint med pets og slikt...(også liker jeg ikke dyr i utgangspunktet) Jeg falt på Human kriger! Mine mål er: 1. Lære meg å skyte med GUNS 1. Kunne lage mine egne pistoler og rifler 2. Lage min egen ammo 3. Få meg en hest 4. Kjempe fra hest..som kavaleri...gjerne også kunne skyte fra hesteryggen. Regner med at det å skaffe meg hest vil ta lang tid...40 lvl..men mine andre mål burde jeg vel rimelig kjapt klare eller? Endret 14. februar 2005 av gamer73 Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Går dessverre ikkje ann å kjempe fra hest, men lykke til med resten. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Uff..synd! Tenk så kult det hadde vært om det gikk ann. Kanskje det kommer i en senere patch. Elelr kanskje det er aspekter med kamp fra hest som gjør det for komplisert og ubalansert til at det noengang blir aktuelt. Men nå er jeg 7lvl kriger som leter etter et sted å lære meg bruk av GUNS..regner med at jeg må gå mot dverg-delen av riket. Lenke til kommentar
XaF Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Guns kan læres i Ironforge.. spør en vakt... Endret 14. februar 2005 av XaF Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Ahh takk..tenkte meg det ja...skal vandre nordover når jeg kommer over lvl 10... Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 ikke gjør det.. ta heller "the tram" fra stormwind.. Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg skal bli Undead Priest... (har ikke fått createt account, kjøpte spillet på fredag 11.2 men reiste vekk hele helga ) Mål -Bli en god healer -Bli en god buffer -Bli god innen urter og "kjemi" Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Mine mål Ha det gøy Ikke ha det travelt med å levle (nyte tiden) V Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 mine mål, bli god healer, kokk, samler, fisker. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 the tram...ok! Viktig å ikke ha det for travelt ja...ta seg tid til å se seg om. Ofte bedre bare å spille alene...Spilte meg en kamerat i går. Kan være gøy det, men ikke så tidlig liksom..man må bli kjent med spillet før man joiner grupper osv.. Han skulle hele tiden løpe videre.... Lenke til kommentar
Smog125 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 vel, det synes du. Mine først 30 min var jeg alle helt til jeg fant noen som sto bare dere og gjorte emote. Jeg spurte bare hvordan han gjorte det. Og nå vel, vi er en gruppe hell tiden sin da jeg spurte han om det Liker egentlig å være i en gruppe. Har da noen å snakke med Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Mine mål med WOW: Kjøpe meg spillet Create en account spille som Night Elf Hunter Lære meg mining og blacksmithing Lage fine buer og rustninger Få en fin mount og et fint pet Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Grupper er kult om man skal gjøre et spesifikt oppdrag liksom. Å bare vandre rundt med en gruppe er fullstendig kaos. Alle har jo ulike meninger om hva man stopper opp for å se på osv.. Self...om man er disiplinert og har et mål som gruppe, er det kult. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 folk som har hastværk er det værste jeg veit... "åh! MÅ bli lvl 60 innen X dager, GO GO GO!" folk orker jeg ikke spille med... Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Mine mål med den daue magikeren jeg jobber med nå: - Kose meg med quests, både solo og i selskap - Bli en jækel på arcane magi - Bli en kløpper på å flytte meg rundt dvs blink, teleport, portal, evt mount etc... Må si at spesielt de mage-spesifikke questene jeg har fått fra Undercity har vært mye artig! Spesielt "Ghostbusters" oppdraget... Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Mine mål: Bli best i alt! Jeg er bare ute ette å ha det morro Lenke til kommentar
Smog125 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Mitt mål: - Gjøre alle questene. - Ta det i mitt egent dempo. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Mine mål er å kose meg OG ha det sosialt sammen med folka i guilden min. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Mine mål: -God healer -Godt rykte som holy healer -Bra skills -Se noen lunde pen ut (female) -Nå lvl60 Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nå har ikke jeg spillet, men hva er maks lvl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå