opresterud Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ser at mange skryter av Ilford Classic Pearl på Canon skrivere, og tenkte jeg skulle prøve. Men dette papiret ser ut til å være vanskelig å oppdriver i Norge. Noen som kan anebefalle en web-butikk i det store utland som kan skaffe meg dette, til en kurrant pris? Lenke til kommentar
sigurdr Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har du prøvd www.ddmr.no? Har nettopp bestilt Ilford-papir derfra for min nyervervede IP5000. Kan sikkert få det rimeligere fra utlandet. Sjekket amazon.com, der lå prisene en del lavere men fant ikke tilbydere der som sendte utenfor U.S. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Ja, titta innom der. Men prisene dems var i mine øyne fullstendig urealistiske... Lenke til kommentar
sigurdr Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ja, titta innom der. Men prisene dems var i mine øyne fullstendig urealistiske... Det er dyrt for fotopapir. Ved kjøp av 100pk Ilford Classic Pearl A4(598,-) blir prisen ca 6,- pr stk. 15 ark Canon Photo Paper Pro A4 koster 131 kr på xd.no; dvs. ca 8.70 pr stk. Dette var det billigste jeg fant av Canon-papir i Norge. Det er vel ikke så urealistisk prising hvis kvaliteten på Ilford-papiret holder samme nivå som Canon? Det er jo selvfølgelig mye billigere over dammen: 30 Canon Photo Paper pro fra Amazon.com blir ca 4.50 pr stk. 100 Ilford Classic Pearl A4 fra Amazon.com blir ca. 3 kr pr stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå