Dahl Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Heisann! Jeg har en Samsung X600, og det jeg lurer på er om det finnes noe programvare for å overføre filer med Infrarød til og fra en bærbar datamaskin? Det fulgte nemlig ikke noe programvare med telefonen, og jeg finner ikke noe på nettet heller. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har du IrDA på pc'en din? Hvis du har, aktiver IrDA på mobilen og hold det inntil IrDA hoden på pc'en. Da dukker det opp en boble nederst til høyre og resta går fint. Men dette forutsatt at du har en pc med IrDA og Win XP. Lykke til Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Jeg er ikke dum da! Poenget er at det eneste som går an å sende fra telefonen er kontaktkort, og ingenting går an å sende til mobiltelefonen. Derfor mistenker jeg at jeg må ha noe ekstra programvare gitt ut av Samsung for at det skal fungere! Endret 14. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hehe.... jeg prøvde å forklare litt nøye, ikke no med at du er dum eller no. Men til on-topic: Uitfra problemstillingen du kommer med, konkluderer jeg at Samsung har settet inn en sperre Programvare har da ingen nytte, da sperren ligger i telefonen og ikke pc'en. Og hvis du tenkte å fjerne sperren via datakabel og pc så har jeg ikke vært bort i det før så jeg velger å ikke uttale meg. Men hvis skulle jeg tippe, så tipper jeg nei, fordi når først Samsung legger inn sperre, hvorfor skulle dem legge inn en funksjon i et program der hvor du kan fjerne den? Håper det kasta lys over saken Endret 14. februar 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Så jeg har en telefon med IR, men alt den kan gjøre er å sende kontaktkort? Den kan heller ikke motta noenting... Meget praktisk! Endret 15. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå