sparks Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei, er en ivrig spiller av Warcraft 3:Frozen Throne, men sliter med et problem. jeg har et Radeon 9200 skjermkort, produsert av Sapphire. Problemet er at på noen maps (baner) blir skjermen plutselig sort! Jeg begynner å lagge (selve spillet stopper og lyden stopper, og folk ser at jeg lagger), så 10 sekunder etter er jeg tilbake i gamet, men da har jo masse skjedd, og jeg har ikke kunnet kontrollere dette. Dette plager meg veeldig. Jeg tror det skyldes skjermkortet, men det er så vanskelig å si, fordi jeg har ikke hørt om noen andre som har denne feilen. Jeg får ingen feilbeskjed i Windows, jeg kjører Windows XP Pro SP1.. Har og prøvd forskjellige drivere til mitt skjermkort. Omega og. Håper dere kan hjelpe meg med å finne ut feilen, enten det er en formatering eller innkjøp av nytt skjermkort. PS: Valgte å poste den her, da jeg selv tror skjermkortet er synderen. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Prøv et annet skjermkort da. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Prøv å få en kompis til å komme med sitt skjermkort og teste det i din maskin. En annen fordel kan være å besøke internasjonale Warcraft forum. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Du har prøvd alle nye drivere? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg har spurt i det offisielle forumet ja, og prøvd alle nye drivere. Har derimot ikke testet et annet skjermkort.. jobber med saken;O) Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg hadde ett GF2 TI kort i denne maskinen før. Da sleit jeg noe med litt lagg og plutselige stopp når jeg spillte CS 1.6. Jeg tenkte at det var skjermkortet som ikke hang med mer. Da resten av maskinen liksom er ganske greit (amd xp 2.800+, 1gb ram). Jeg gikk til innkjøp av nytt skjermkort. Og gnei meg i henda og tenkte at jeg skulle ta rotta på alle sammen. Samme feilen oppstod. Jeg tror det i mitt tilfelle er ram'n jeg har som gjør at det henger. FPS'n går helt ned i 0 og maskinen stopper opp litt. Jeg har treig ram, da den er beregnet for hk som ble produsert i starten av 02. Skal kjøpe ny ram når jeg får råd. Og jeg håper at det vil løse mine problemer :/ Vet ikke om du kanskje har litt gammel eller treig ram selv. Men det kan jo være. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Jeg har ikke no spess treg ram, kjøpte den sammen med alt det andre.. PC2700 512MB. Ikke no NoName greier, har bare glemt navnet på produsenten.. Herregud, det er på tungen! Endret 20. februar 2005 av sparks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå