GunsN'Roses Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei! noen som veit det med å konvertere vanlige avi,wma og alt det der over til mpeg-4 som D500 kan spille av,(med lyd) jeg gikk på www.download.com og søkte etter mpeg-4 og det kom opp endel konvertere programmer,, men jeg har prøvd de fleste,, ingen ser ut til å virke.. noen som har et program å anbefale,,som er gratis mvh Thomas Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Feilpostet- flyttes Lenke til kommentar
knutert Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nokia har en media player som kan konvertere til .3gp format. Søk på nokia sine sider, så finner du den. Men den har dårlig kvalitet, så er bedre å bruke noen som ikke er gratis. Du kan teste ut demoversjoner av følgende: ImToo MPEG encoder Nero Reloaded Mpegable x4live Selv har jeg bare prøvd sistenevnte, og den funker greit. Har hatt litt trøbbel med .mov-filer, men alt annet har gått smertefritt. Koster £19.99 for fullversjonen. Lenke til kommentar
GunsN'Roses Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 hvor fikk du lastet ned Mpegable x4live fant den ikke på downloads Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Den ligger på nokia sine sider, under en del som krever at du registrerer deg... Så vidt jeg husker så vil du dermed finne den her Lenke til kommentar
knutert Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Her: http://www.mpegable.com/show/download.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå