Gå til innhold

ATI AMR: PR-sjefen røper at det er under utvikling

guezz

Anbefalte innlegg

Denne tråden er ment for å bekrefte at AMR (eller hva det enn kommer til å hete) faktisk er under utvikling. Dette grunnet at en som oftest bare leser ryktene (les: The Inquirer).

Jeg beklager hvis dette er gammelt nytt, men jeg har søkt (artikkelen er skrevet 11.01.2005).

Reader Question: What plan do you have to match Nvidia's SLI? —Imanewbie

Rick Bergman: ATI chips have been used in multi-chip and multi-board configurations for several years now. So you could say that Nvidia is just now matching ATI with its SLI launch. You can check out Evans & Sutherland or SGI for examples of our chips being used in multi-chip and multi-board configurations right now. However, those solutions are for commercial and professional use (although we think you could probably play a fantastic game of Doom 3 or Half-Life 2 on one of those SGI systems with 16 graphics cards inside).

For gamers, we have some very interesting solutions in-house, but you will have to wait just a little while longer to hear about them. We want to be sure that our solution is user friendly, stable and widely compatible before we introduce it. We are very excited about what we have on deck and we are sure our customers will be excited as well. Stay tuned.

ExtremeTech: Intervju av PR-sjefen til ATI

Det jeg liker spesielt er at han lover bred spillstøtte, noe som ikke var tilfellet med nVidia ved lanseringen av SLI. Hva dette faktisk betyr er fortsatt uvisst, og en kan da heller ikke se bort fra et lignende profil-system som nVidia har. Hvordan AMR (?) faktisk fungerer får ryktene spekulerer om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...