Henr-eve Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei alle sammen, jeg er midt i flytting av hjemmesiden min til et annet webhotel. Hos de nye er det en rekke "Content Management" systemer . Jeg er ute etter å lage en side med mye bilder å diverse downloads,åsså at folk kan registrere seg som brukere med bilde++ .Hvis det er noen som har noen tips for hvilket av systemene under jeg burde velge setter jeg veldig pris på det! Drupal Geeklog Mambo Open Source PHP-Nuke phpWCMS phpWebSite Post-Nuke Siteframe Xoops Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Content Manangement Without A System Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Programmering -> [sett inn programmeringsspråk her] Rapportert. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 altså, den posten kan ikke plasseres andre steder, så jeg skjønner ikke hvorfor du rapporterer den.. et CMS kan ha flere programmeringspråk.. og da det er et system, og ikke noe med koding, så ser jeg null grunn til å rapportere Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Flyttes til den nye nett-tjenester kategorien. Der skal spørsmål rundt CMSer passe inn. Lenke til kommentar
Henr-eve Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Å så mye hjelpsome svar Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Anbefaler Drupal, raskt, enkelt å adminstrere og har utrolig mange funksjoner. Eneste problemet er at det kan være litt vanskelig å installere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå