Gå til innhold

Creative ZEN - Hvordan fungerer filsystemet?

Anbefalte innlegg

Hei! :D

Vurderer å kjøpe meg Creative Nomad Jukebox ZEN Xtra 60GB.

Men, hvordan fungerer filsystemet?

Mine directory's ser slik ut (likt format på alle sangene);

Gruppe\[yyyy] [xxxkbps] - Album Tittel\1x 01 - Sang 1

eksempel

Guns N' Roses\[1991] [192kbps] - Use Your Illusion I\1x 01 - Civil War.mp3

Nick Cave And The Bad Seeds\[2004] [192kbps] - Abbatoir Blues & The Lyre Of Orpheus\2x 06 - Spell.mp3

..hvordan vil disse se ut på denne mp3'spilleren?

Vil jeg kunne ha samme struktur som jeg har på hardisken min her "hjemme"?

Til info: jeg har slettet ALLE tags'ene til .mp3'ene mine.. Sorterer Creative ZEN etter ID'tags??

Takker for svar!

Hvis dere har digital kamera og føler for å gjøre meg den tjeneste å knipse et par bilder av hvordan den (eller en lignende) ser ut (også "filsystemet"), så gjør gjerne det! :thumbup:

Takk, igjen! :w00t:

EDIT: Ingen som vet hvordan filene vises i skjermen? Hvordan det ser ut? Om man kan bla i dir's som på PC'n? Eller om alt blir sortert etter ID tags?!

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorterer Creative ZEN etter ID'tags??

ja

men den kan lese av filnavnet når det ikke er noen tags. men bruker tags til å sortere etter artist osv.

Men, jeg kan ikke brukte directory strukturen min på en mp3 spiller? Da vil det resultere i at "alle ligger i samme klynge", eller?

Lenke til kommentar
Sorterer Creative ZEN etter ID'tags??

ja

men den kan lese av filnavnet når det ikke er noen tags. men bruker tags til å sortere etter artist osv.

Men, jeg kan ikke brukte directory strukturen min på en mp3 spiller? Da vil det resultere i at "alle ligger i samme klynge", eller?

Er ihvertfall sånn det fungerer på touch og micro, men jeg skal ikke uttale meg sikkert om den du sikter til,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...