Dorian Gray Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Når fatfuck er enig med deg er det ganske sikkert at du tar feil... Nike ftw, btw! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jo noen blir tiltrukket av en manns manndige skjarm Siden når ble buntebånd sjarmerende? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jo noen blir tiltrukket av en manns manndige skjarm Siden når ble buntebånd sjarmerende? jaja, i tilfelle du nevner blir det kansje litt ekstremt men jeg håper du skjønner hva jeg mener, og steffyboy fuck off Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 rolig, rolig nå! bare fordi du er uenig i noe alle andre forummedlemmer er enig i, betyr ikke at du har rett? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Wrestling var kult når jeg gikk på barneskolen... Nå er det bare teit. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Wrestling var kult når jeg gikk på barneskolen... Nå er det bare teit. feil tråd Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Wrestling var kult når jeg gikk på barneskolen... Nå er det bare teit. feil tråd neida.. det gutten prøver å si er at folk som kler seg i wrestling-klær er harry, og derfor har det direkte sammenhenge med topicen Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 *latterkrampe* Wow, den der var fantastisk... Genialt grusom feilposting av værst sort Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 og steffyboy fuck off Det var ikke stygt ment, prøvde bare å si at du som oftest tar feil. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. #4: Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg