Gå til innhold

Hvilke klæs-stil har du?

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Såså, gutter. Det r lov å ha ulike meninger her.

Men Nicklas: dine holdninger er litt i utakt med tiden, for undersøkelser viser at det er mer og mer vanlig for gutter å tenke mote og styling. De aller fleste kjører en eller annen stil bevisst, og å trashe stilen er i seg selv en stil :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som det allerede har blitt påpekt; Det virker som du tenker mer på utseende/stil enn den gjenomsnittlige gutten (inkludert homofile). Do you see the irony?

Edit:

For å være litt on topic: Jeg har den kjedligste klesstilen noensinne, og trives med det. Går vanligvis med en standard blå dongribukse, en eller annen mørk genser (som oftest hettegenser), og vanligvis en mørkeblå/svart/hvit T-skjorte.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Ja, jeg gir meg på den at jeg sa at folk som tenker mye på utseende er homo. Men jeg mener fortsatt at menn ikke burde tenke så mye på utseende/stil, altså holde moten hele tiden og kjøpe dyre klær og erte de som ikke har råd til like dyre klær som dem selv.

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Ja, jeg gir meg på den at jeg sa at folk som tenker mye på utseende er homo. Men jeg mener fortsatt at menn ikke burde tenke så mye på utseende/stil, altså holde moten hele tiden og kjøpe dyre klær og erte de som ikke har råd til like dyre klær som dem selv.

Hvorfor ikke?

han er selv blitt mobbet

Lenke til kommentar
Kjeft da, jeg vet dere skjønner hva jeg mener, men dere går tydligvis i slike klær jeg betegner som homsete så dere vil ikke skjønne det.

Og homser er feminine akkuratt som kvinner. Da er du ikke mann bortsett fra at du har en penis til å stappe i rævva på andre gutter.

hehe :!:

seriøst, du har så evig rett.

du har så rett i hele diskusjonen,

jeg hater også disse femi guttene som driver og går rundt i trange klær og tar hverandre på rævva osv. :sick:

Man tiltrekker seg ikke det motsatte kjønn med helsetrøye, whiskeystemme og buntebånd.

jo noen blir tiltrukket av en manns manndige skjarm

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...