enden Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Såså, gutter. Det r lov å ha ulike meninger her. Men Nicklas: dine holdninger er litt i utakt med tiden, for undersøkelser viser at det er mer og mer vanlig for gutter å tenke mote og styling. De aller fleste kjører en eller annen stil bevisst, og å trashe stilen er i seg selv en stil Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 SVARTE SVINGENDE HELVETE!!! LAG EN NY TRÅD HVIS DERE IKKE BLIR ENIGE!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 hysj nå, da... Det ser ut som om det er halvveis godkjent av moderator. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ja, jeg gir meg på den at jeg sa at folk som tenker mye på utseende er homo. Men jeg mener fortsatt at menn ikke burde tenke så mye på utseende/stil, altså holde moten hele tiden og kjøpe dyre klær og erte de som ikke har råd til like dyre klær som dem selv. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 eneste jeg bryr meg om er håret mitt. det står ut fra hodet i alle retninger. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Som det allerede har blitt påpekt; Det virker som du tenker mer på utseende/stil enn den gjenomsnittlige gutten (inkludert homofile). Do you see the irony? Edit: For å være litt on topic: Jeg har den kjedligste klesstilen noensinne, og trives med det. Går vanligvis med en standard blå dongribukse, en eller annen mørk genser (som oftest hettegenser), og vanligvis en mørkeblå/svart/hvit T-skjorte. Endret 22. februar 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ja, jeg gir meg på den at jeg sa at folk som tenker mye på utseende er homo. Men jeg mener fortsatt at menn ikke burde tenke så mye på utseende/stil, altså holde moten hele tiden og kjøpe dyre klær og erte de som ikke har råd til like dyre klær som dem selv. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Ja, jeg gir meg på den at jeg sa at folk som tenker mye på utseende er homo. Men jeg mener fortsatt at menn ikke burde tenke så mye på utseende/stil, altså holde moten hele tiden og kjøpe dyre klær og erte de som ikke har råd til like dyre klær som dem selv. Hvorfor ikke? han er selv blitt mobbet Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 han er selv blitt mobbet Ah, skulle selvfølgelig ha tatt det dit selv. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 han er selv blitt mobbet Ah, skulle selvfølgelig ha tatt det dit selv. Jeg har aldri blitt mobbet før, fordi meg er det ingen som tør å bli uvenn med, siden jeg er så stor og sterk, men jeg har sett mange andre som har blitt mobba pga klesstilen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 kan du fortelle oss om din klesstil mr.nicklas? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 kan du fortelle oss om din klesstil mr.nicklas? Det har jeg gjort å jeg går i helt vanlige klær. Olabukse og en vanlig genser. Er morra mi som kjøper klær til meg så jeg bruker bare det ho kjøper. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg kjøper det jeg liker i butikken, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 HAHAHA De siste sidene har vært underholdnene Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Dette er for øvrig min klesstil. All informasjon står her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...dpost&p=3167726 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Kjører hiphop stil enda eg. Jerseys og vide mørke bukser. Me 2. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Min stil er det jeg syns er kult. Varierer en del (syns det er en bra ting), men prøver å kjøre litt slengbukser, halvtrange gensere osv. Band T-skjorter er en fin ting, har et par fine. Derav Charta 77, Turboneger og Deftones, som jeg bruker utenpå tynne gensere. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Jeg har aldri blitt mobbet før, fordi meg er det ingen som tør å bli uvenn med, siden jeg er så stor og sterk Jeg siterer: HAHAHA Endret 22. februar 2005 av Purify Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har aldri blitt mobbet før, fordi meg er det ingen som tør å bli uvenn med, siden jeg er så stor og sterk Jeg siterer: HAHAHA Jeg joiner Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Kjeft da, jeg vet dere skjønner hva jeg mener, men dere går tydligvis i slike klær jeg betegner som homsete så dere vil ikke skjønne det. Og homser er feminine akkuratt som kvinner. Da er du ikke mann bortsett fra at du har en penis til å stappe i rævva på andre gutter. hehe :!: seriøst, du har så evig rett. du har så rett i hele diskusjonen, jeg hater også disse femi guttene som driver og går rundt i trange klær og tar hverandre på rævva osv. Man tiltrekker seg ikke det motsatte kjønn med helsetrøye, whiskeystemme og buntebånd. jo noen blir tiltrukket av en manns manndige skjarm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg