Gå til innhold

Hvilke klæs-stil har du?

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Jeg går alltid i olabukse og nike/adidas genser uten hette.

Og jeg vil bare tilføje at jeg grøsser hver gang jeg ser disse homo guttene som går rundt i lindeberg klær! og moods og alle de sosse klæra der .. når du tenker såpass mye på stilen og på hva du går i og bruker såpass mye penger på det, da er du ikke gutt lengre da vettu .. da er du faen meg homo! :roll:

støtter deg. bare for å gjøre det klart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om noen interesserer seg for pc, biler eller hva de har på seg, er for meg knakende likegyldig.

Jeg derimot bryr meg ikke om hvordan jeg ser ut.

Jeg går i dongribukser og hettegensere, helt normalt og kjedelig..

Hva som står på genseren, hvilken farge etc betyr absolutt ingenting :)

Lenke til kommentar
Så, homofile er ikke gutter?

Bonuspoeng til deg der, Nicklas...

Jeg mente mann. Menn er ikke homofile for man kan ikke kalle en homo for en mann.

Mr.T er visstnok homofil, er han en kvinne da? Så vidt jeg vet er de eneste kvinnene som ser ut som han med i ottar...

Man ser ganske enkelt ikke forskjell på de fleste homofile og hetofile, det eneste som skiller dem er at hetrofile tiltrekkes av det motsatte kjønn, og homofile tiltrekkes av det samme kjønn...

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Kjeft da, jeg vet dere skjønner hva jeg mener, men dere går tydligvis i slike klær jeg betegner som homsete så dere vil ikke skjønne det.

Og homser er feminine akkuratt som kvinner. Da er du ikke mann bortsett fra at du har en penis til å stappe i rævva på andre gutter.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Kjeft da, jeg vet dere skjønner hva jeg mener, men dere går tydligvis i slike klær jeg betegner som homsete så dere vil ikke skjønne det.

Og homser er feminine akkuratt som kvinner. Da er du ikke mann bortsett fra at du har en penis til å stappe i rævva på andre gutter.

Har ikke du nærmet deg nærmeste traffikerte vei ennå?

Dine meninger suger.

Blir det feil å be om at du skal respektere andre nå? :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

om du snakker om tiger of sweden også, så kan jeg gjerne hjelpe deg med å henge deg

Lenke til kommentar
Homser hele gjengen. Det er jenter som kan tenke på stil og utseende.

Hva får deg til å være en slik tulling, egentlig?

Hva er jeg tulling med? Hva får deg til å tro at DIN mening er bedre enn MIN mening??? Jeg syns at gutter/menn ikke skal tenke på hva man går i, bruke masse penger på mote og klær og utseende!

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Og homser er feminine akkuratt som kvinner.

:lol:

Tja, noen er kanskje det... men langt ifra alle.

Forøvrig så er mange hetro menn[/b] også femi. ;)

Egentlig så tror eg ikke du vet den egentlig betydningen av ordet femi. Ihvertfall ikke det psykologiske.

Nicklas: Ditt snevre syn kommer til å foresake deg lidelser, tro meg. ;)

Forøvrig så har du visst utifra at du legger sånn ekstremt merke til hvordan de homofile kler seg at du virkelig bryr deg veldig om hvordan folk ser ut, ja faktisk så bryr du deg særlig om hvordan femi eller homofile gutter ser ut. Ganske ironisk...hihi. :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Hva er jeg tulling med? Hva får deg til å tro at DIN mening er bedre enn MIN mening??? Jeg syns at gutter/menn ikke skal tenke på hva man går i, bruke masse penger på mote og klær og utseende!

Fordi min mening respekterer mennesker som ikke har samme preferanser som meg? Fordi jeg ikke er en forbannet idiot som mener at alle som tenker på hvordan de ser ut er homofile, som igjen ikke er menn, bare homofile?

Man tiltrekker seg ikke det motsatte kjønn med helsetrøye, whiskeystemme og buntebånd.

EDIT: La til quote.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Jeg syns at gutter/menn ikke skal tenke på hva man går i, bruke masse penger på mote og klær og utseende!

Så hvis en gutt tenker litt på utseendet sitt, er han feminin? Det har jeg aldri tenk over...

Det er ikke maskulint med ustelt skjegg, 20 kg hår under hver arm, og helsetrøye. Det lukter det 70-talls homoerotikk av, kort sagt motsier du deg selv med utsagnene dine.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...