RaW_DeNiM Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 noen som vet hvor jeg får kjøpt skikkelige vide bukser i trondheim? 41 +++ jo større jo bedre.. trodde disse "wannabeskatebutikk" hadde sånnt men neeeeida.. JADA er feit Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Prøv Fretex kanskje? Er ikke helt sikker, men det må vel finnes noe? Har sett en del, men husker aldri hvor ettersom jeg er kun ut etter spesielle typer klær og merker meg aldri alt det andre. Prøv å spørre en eller annen ekspeditrise i en butikk, så får du nok svar! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 middels vide olabukser. har 3 stk. Gas Woodstock : svart, litt slitt og slitt med hull, og en hettegenser, har to svarte og to besje bruker også lue, inne og ute. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Fretex så UTROLIG mye fint der :D :D Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 dongerie bukse osv. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Klær _jeg_ syntes er fine Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Tja, si det. Av sko så er det vel slike skatesko, har vel to par fra Circa og et fra Globe. Av bukser så er det vel vanlige dongeribukser, type Jack&Jones, Volcom, osv. Av t-shirt så har jeg en del fra Carhartt og andre man får hos Stress.no. Av genesere så har jeg litt av hvert. Mye fra Stress og Session der også, gitt. Av jakker har jeg en hvit fra Helly Hansen og en svart Hafslund Sikkerhet-jakke som jeg bruker mye på jobb. Når jeg jobber, så går det mye i finklær. Åssen stil det blir aner jeg ikke, bruker det jeg syns er pent og godt å gå i. Skater forøvrig ikke. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Bukser : Mest Jeans(dongeri) eller "Joggebusker", ikke inntilsittende eller Seggestil, men en mellomting. (quiksilver, Levis) Genser: litt inntilsittende, men med litt rom i. (Billabong, quiksilver, Rip Curl, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Puma) sokker : Hvite eller svarte (Puma, Nike, Adidas, Quiksilver) Jakke : Quiksilver Sekk : Rip Curl og Quiksilver Bag : Billabong og Adidas Dress : Gant mvh Erik_s Edit: rydda hele innlegget. Endret 20. februar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 sheriff butikkene har jo store skateklær så jeg vil tippe du finner store nok bokser der.. stor klær er godt å gå i forhold til stramme synes jeg, klarer ikke å gå med stramme olabokser hvertfall. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Seriøst, fretex har faktisk en del fete ting, som gamle bukser som var på mote for lenge siden, men som nå er tilbake igjen =) diggedidigg! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 sko; Goodyear eller lacoste skoene bukse; Levis eller noe fra Jack&Jones T-skjorte; Puma, adidas oldschool eller noe av de jeg har designa selv genser; WE, Ziphood elns jakke; Parkasen, eller Peak jakka eller evt. Bobblejakka Lue; Frank dandy båndet, hm båndet, volcom lua eller grenade lua Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 sko; Goodyear eller lacoste skoenebukse; Levis eller noe fra Jack&Jones T-skjorte; Puma, adidas oldschool eller noe av de jeg har designa selv genser; WE, Ziphood elns jakke; Parkasen, eller Peak jakka eller evt. Bobblejakka Lue; Frank dandy båndet, hm båndet, volcom lua eller grenade lua Bytta mye siden du starta tråden for 6 dager siden..? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 sko; Goodyear eller lacoste skoenebukse; Levis eller noe fra Jack&Jones T-skjorte; Puma, adidas oldschool eller noe av de jeg har designa selv genser; WE, Ziphood elns jakke; Parkasen, eller Peak jakka eller evt. Bobblejakka Lue; Frank dandy båndet, hm båndet, volcom lua eller grenade lua Bytta mye siden du starta tråden for 6 dager siden..? tja litt, men hva mener du da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Aner ikke, bare skumleste det, og mente at jeg hadde lest mye av det samma tidligere, så så jeg på første siden at det var du som hadde skrevet det før også. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 men skal ta meg en tur til byen i morra elns å kjøpe meg ny påfyldning til skapet Lenke til kommentar
Robinsonandreasson Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Svart. For det meste. Japps.. Her å ^^ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Kom hjem nettopp fra byen med; 1 rød Tiger of sweden genser (799,-) Blend dongri bukse (399,-). så skal jeg tilbake å kjøpe meg brun skinn belte og hvit hårbånn Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) går med mørke klær. liker ikke lys. Edit: det er mye bedre å gå med stilrene klær, da slipper du å se ut som en fjollete homo. Endret 22. februar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Alt det står Linkin Park på. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg går alltid i olabukse og nike/adidas genser uten hette. Og jeg vil bare tilføje at jeg grøsser hver gang jeg ser disse homo guttene som går rundt i lindeberg klær! og moods og alle de sosse klæra der .. når du tenker såpass mye på stilen og på hva du går i og bruker såpass mye penger på det, da er du ikke gutt lengre da vettu .. da er du faen meg homo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg