Gå til innhold

Hvilke klæs-stil har du?

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bogan: Haha! Jeg vet hvordan du er! Du er en sånn kar det går for bare du kysser jenta litt, før du rødmer og får stammet fram et forsiktig "b..beklager" i det du løper din vei og lever et evig liv i skam. :p

:thumbup:

:)

On topic:

genser.JPG

bukse.JPG

bilde av skrittet mitt på internett :ohmy:

Buksa er egentlig mye svartere, dette kommer ikke så godt fram på bildet.

Anyway, slik går jeg kledd i dag hvertfall. Har ganske variert klesstil igrunn.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Liker søte klær. Blonder og søte utringninger og sånt. Så må de sitte bra! Det verste jeg vet er å gå i klær som holder på å falle av meg  :no:

Nå fikk jeg ereksjon :blush:

Trodde det var opplagt at dette bare var en usmakelig dårlig spøk fra min side..

Men til info: Nei jeg fikk ikke det! Og til flodhest, jeg har ike problemer med for tidelig sæd avgang..

On Topic den buksen var drit tøff! Hvor har du kjøpt den?

Lenke til kommentar
Liker søte klær. Blonder og søte utringninger og sånt. Så må de sitte bra! Det verste jeg vet er å gå i klær som holder på å falle av meg  :no:

Nå fikk jeg ereksjon :blush:

Trodde det var opplagt at dette bare var en usmakelig dårlig spøk fra min side..

Men til info: Nei jeg fikk ikke det! Og til flodhest, jeg har ike problemer med for tidelig sæd avgang..

bra du sa det, jeg tror det var mange som ikke skjønte den på grunn av smiley bruken din, blant annet meg ;)

Lenke til kommentar

Bogan, skjønte det da, hadde det bare litt morro, var kanskje litt slemt av meg..sorry! :)

Buksen er slitt ja, var sånn fra før av. Jeg kjøpte den faktisk på Hennes og Mauritz! :)

edit: her er et bilde uten blitz, fargene er mer korrekte her.

Natta!

post-63-1108596290_thumb.jpg

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Klær er for pyser. Leve naturisme!

du mener nudisme? :hmm:

neeeei, blir litt kaldt om vinteren, men hvis alle fine kjærringer hadde vert nudister så hadde det ikke gjort meg no :p

Tenk på de "mindre fine" damene da...

Tror vi holder oss til klær jeg. :)

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...