ATi-Radeon Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 [img...]http://www.mtv.com/shared/media/news/images/s/Simple_Plan/sq-simple-plan-tongues-out-x-js.jpg[/img]litt som de, helst han til høyre. Sånn er jeg Han var kul, ass. ikke helt sånn da, fant liksom ikke et bedre eksempel Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har en rock inspirert klesstil. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Jeg går mest i jeans og tskjorte/skjorte/genser. tøfler når jeg er hjemme er viktig. Endret 14. februar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bukse: Mørkeblå eller svart jeans. Genser: Svart (hette eller ikke-hette). T'skjorte: Tar det som ser noen lunde bra ut for en bra pris. Foretrekker mørke farger. Sokker: Svarte. Evt. shorts: Svart. (Bokser: Svart eller svært fargerik. ) Føler alikevel ikke at jeg går i mye svart... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Slitte bukser (både soss og ikke soss ) og en eller annen genser som "matcher". Men viktigst av alt: Klærne skal ikke ha et (eller flere) synlige merker, for jeg er ikke en reklameplakat! Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 De fleste ville vel beskrive meg som en god gammel soss Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dette er min stil. Liker Zip-hoods, eller bare hoods om du vil Disse klærne er fra de de ganske ny spennede designerne, Peder Børresen, Simen Staalnacke og Jan-Egil Flo. Moods of norway Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Eg har uber tr00 norwegiean black metal stil. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 tjaaaa, er vel muligens en blanding av skater, rapper og ''vanlig''. og jeg hater genser Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 "stilen" min (om jeg har noen ) Olabukser av ymse slag.. boxer ( ) Svarte tennissokker tshirt Hettegensere naglebelte kjettinger nagler her og der svarte negler i enkelte samenhenger Svarte skatesko (nei jeg skater ikke ) veit ikke om jeg har noen spesiell stil, men jeg liker å kalle den min egen tror egentlig ikke jeg er påvirket av noe annet en megselv Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Topp til tå: Hvit polo genser Lisseslips til fest ellers et sølvkjede Skinnvest, fortrinnsvis sort Svart forholdsvis tettsittende 501 tennis sokker duskemokasiner på turnus med hvite myggjagere Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Siden Jens syntes jeg går så ræva kledd skal han få oppdrag å komme med tips / herredømme whatever hva jeg skal gå kledd med videre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kjører hiphop stil enda eg. Jerseys og vide mørke bukser. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 *snip* altså jeg kjører PUnk rock stil:P Har du smoka? PUNK-ROCK-STIL? :!: Det er da aldeles ingen punk-rock-stil. Det er sossestil. Beklager, men det er überharry. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Til dere som kler dere i hip-hop greier og punk: Bruker dere klærne for selve stilen, eller synes dere dem er fine? Eller kanskje begge deler? Personlig synes jeg sånn skikkelig WestSide-stil i Norge blir helt feil. Skjønner ikke hvorfor vi alltid skal kopiere alt Amerikanerne gjør. No offence til dere som faktisk liker sånt! Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Klær er for pyser. Leve naturisme! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Klær er for pyser. Leve naturisme! du mener nudisme? neeeei, blir litt kaldt om vinteren, men hvis alle fine kjærringer hadde vert nudister så hadde det ikke gjort meg no Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 -sokker -bokser -bukser(dongeri) -tskjorte -og en genser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg