Gå til innhold

Hvilke klæs-stil har du?

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jojo, skjorter er en ting, men slengsbukser er verre! :(

Dessuten var det helt annet kutt på stoffet på de originale klærne fra 70-tallet.

I dag finnes det jo masse skjorter som kan minne om de gamle, men de er på en måte så halvhjertet. Man kan se på lang vei at skjorta har blitt laga etter 2000 liksom.

Dermed blir det litt feil.

Lenke til kommentar

Stort sett svart her i gården ja.

skal ned på bodymap og kjøpe meg en dream theater og en opeth skjorte i dag tror jeg... stipend i dag :woot:

Hater sånne jævla spraglete skjorter... Kunne aldri fått meg til å gå med en sånn! :sick:

Endret av Glen_
Lenke til kommentar

Ahh stipend ja! Har sikkert fått det jeg og. Dama mi fikk 5800 eller noe sånt hu! Sikkert en feil eller noe, men det driter jeg i ihvertfall! :p

Btw: Hva mener du med "spraglete" skjorter Glen_?

Edit: Har du sett Snoop Dog? Har er fly han! Spesielt i Starsky and Hutch!

Og Johnny Depp i "Blow"! Nydelige 70's dresser altså! :love:

Endret av raziel014
Lenke til kommentar
Ahh stipend ja! Har sikkert fått det jeg og. Dama mi fikk 5800 eller noe sånt hu! Sikkert en feil eller noe, men det driter jeg i ihvertfall! :p

Btw: Hva mener du med "spraglete" skjorter Glen_?

oi... trodde 4600 var max jeg... jeg får iallefall det.

med spraglete skjorter så mener jeg sånne som ser ut som om de en gang har vært gardiner eller putetrekk hos den blinde og senile bestemora mi. Sånne med direkte syke mønsktre i alle former og variasjoner. 826667_lg.jpg

813658_lg.jpg

colineww.jpg

EDIT: no offence til de som tilfeldigvis har på dere sånn skjorte i dag: Jeg liker dem ikke noe bedre for det om, men dere skal slippe å la vær bare fordi jeg ikke liker dem. Dere liker sikkert ikke klærne mine heller :p

Endret av Glen_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...