Bose Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 har stor tiss jeg, så jeg går rundt i bare boksernv Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 70's all the way! Eg går ikke i det selv, men 70s er tøft! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bukser som ikke er trange, farger jeg liker, ofte ulvang/annen langermet behagelig tynn genser med en frekk og fin t-skjorte på utsiden. Viktig at ting er behagelige og funksjonelle, i tillegg til at det ser bra ut. Functionality over fasion etc. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tja. Har ingen stil, tror jeg. Vet bare at jeg ikke går i klær som er ubehagelige, helst ikke sjokkfarger, og buksene skal ikke være for trange.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 70's all the way! Eg går ikke i det selv, men 70s er tøft! Right you are! Bare synd det er så vanskelig å få kjøpt sånne klær om dagen.. Eneste mulighet er å sy selv! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Vanskelig? 70s sjorter er jo på full vei inn. Ser maange som går med det faktisk. Men du må forte deg å kjøpe det før de går av moten igjen, evt. du kan kjøpe det rett etter at det har gått av moten for da er det billit. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jojo, skjorter er en ting, men slengsbukser er verre! Dessuten var det helt annet kutt på stoffet på de originale klærne fra 70-tallet. I dag finnes det jo masse skjorter som kan minne om de gamle, men de er på en måte så halvhjertet. Man kan se på lang vei at skjorta har blitt laga etter 2000 liksom. Dermed blir det litt feil. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Stort sett svart her i gården ja. skal ned på bodymap og kjøpe meg en dream theater og en opeth skjorte i dag tror jeg... stipend i dag Hater sånne jævla spraglete skjorter... Kunne aldri fått meg til å gå med en sånn! Endret 14. februar 2005 av Glen_ Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Ahh stipend ja! Har sikkert fått det jeg og. Dama mi fikk 5800 eller noe sånt hu! Sikkert en feil eller noe, men det driter jeg i ihvertfall! Btw: Hva mener du med "spraglete" skjorter Glen_? Edit: Har du sett Snoop Dog? Har er fly han! Spesielt i Starsky and Hutch! Og Johnny Depp i "Blow"! Nydelige 70's dresser altså! Endret 14. februar 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Blæckiss/camo bukser+diverse metal sleeves og t-shirts, veldig tr00 i think. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Ahh stipend ja! Har sikkert fått det jeg og. Dama mi fikk 5800 eller noe sånt hu! Sikkert en feil eller noe, men det driter jeg i ihvertfall! Btw: Hva mener du med "spraglete" skjorter Glen_? oi... trodde 4600 var max jeg... jeg får iallefall det. med spraglete skjorter så mener jeg sånne som ser ut som om de en gang har vært gardiner eller putetrekk hos den blinde og senile bestemora mi. Sånne med direkte syke mønsktre i alle former og variasjoner. EDIT: no offence til de som tilfeldigvis har på dere sånn skjorte i dag: Jeg liker dem ikke noe bedre for det om, men dere skal slippe å la vær bare fordi jeg ikke liker dem. Dere liker sikkert ikke klærne mine heller Endret 14. februar 2005 av Glen_ Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det jeg liker, store klær. Stort sett i svart eller grånyanser. Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 En helt vanlig stil, tror jeg. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 litt som de, helst han til høyre. Sånn er jeg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jalla und stifullt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hadde jeg hatt en stil, ville den vært sånn litt rocka. Men jeg bryr meg ikke og gidder ikke, så det blir ikke noe gjennomført. Blir lissom det jeg finner på Carlings og Jack & Jones. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) [img...]http://www.mtv.com/shared/media/news/images/s/Simple_Plan/sq-simple-plan-tongues-out-x-js.jpg[/img]litt som de, helst han til høyre. Sånn er jeg Han var kul, ass. Endret 14. februar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 det som morra mi kjøper til meg! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 jeg bruker store klær, hettegensere å olabukser av den litt større "siræva" sorten.. men er ingen wannabe ganster akkurat. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bruker dungribukser hele tiden..Er bare vant med det Ellers vanlige gensere, hettegensere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg