Andyve Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hei. Tenkte jeg skulle selge min whitebox å kjøpe meg en x40 eller no men er veldig usikker på hva jeg kan selge den for, noen som kan gi meg noen tips til hva jeg kan forvente å få for den ? Whitebox spesifikasjoner. Intel Pentium 2,8Ghz 60GB ATI Mobility Radeon 9000 m. TV ut UXGA Skjerm tror jeg 512 RAM (obs) WLAN (PCMCIA) innfelbart 3com kort 802.11 a/b/g 5.1 Lydkort m. Optisk Ut 4x USB 2.0 IR Firewire Modem cd+rw \dvd Diskett stasjon 2x batterier (Disse er meget redusert og må byttes\fikses evt er det smartest å fikse dette før salg?) (den har også cd spillings funksjon uten å slå på pc,n) ps. jeg kan sikkert fikse det slik at den kommer med nytt tastatur. Ny pris i 2002\2003 ca 20 000 Endret 14. februar 2005 av Andyve Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ram ? Spørs hvem du møter på som kjøper men tror nok denne er verdt rundt fra 6-7000 litt avhengig av mengde ram og hvordan maskinen er brukt. Lenke til kommentar
Andyve Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 ikke mer darn. men men... eller er dette hva den er vært å ikke hva jeg feks kan få på QXL ? anbefalinger til hvor jeg burde "aventere den" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå