un0kai Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeh sitter å planlegger "layouten" i kabinettet mitt, da jeg sanart får min nye HW Men jeg har litt problemer med å finne plass til alt da spesielt hardisken min... Så jeg lurer på om det går ann å montere den hengende opp-ned eller liggende på siden uten at det går utover levetid/pålitelighet??? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Går helt fint det. Det viktigste er at den ikke får noen støt eller rystelser, og at den har god kjøling. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 ok, herli... takk for kjapt svar... Lenke til kommentar
chil Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 skrått er den eneste måten hardisker ikke burde monteres, ellers er det fritt fram Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 skrått er den eneste måten hardisker ikke burde monteres, ellers er det fritt fram jeg kan gå god for at selv det funker en stund.. ville ikke prøvd det lenge though, men jeg hadde en disk på skrå i et par mnd.. men det var da jeg var ung og dum og ikke visste hvordan en harddisk fungerer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå