ernie_g Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er en av dem bedre enn den andre? Vil bare høre noen synspunkter på dem. Bruker Firefox nå men er jo ikke mye forskjell syns jeg.. Jaja.. bare lurte Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 ctrl T funksjonen gjør det jo verdt og bruke alene nesten. aldri mer 1000 vinduer oppe Lenke til kommentar
applet Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tabs, extentions og sikkerhet, firefox er kongen. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tabs, extentions og sikkerhet, raskhet, stabilitet, themes og den der herlige media pluginsen (for å styre winamp/mediaplayer osv Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 hadde du satt Opera og Firefox opp mot hverandre kunne dette blitt en tråd med interressant argumentasjon, men Explorer mot Firefox blir bare latterlig. Personlig foretrekker jeg Opera, men her er det jeg liker med Firefox: -Popupblokker (ja, etter SP2 har også IE det) -"Tabbed browsing" flere internettsider i samme vindu -Snarveier som ctrl+enter som automatisk setter "www." forran og ".com" bak det du skriver i adresselinjen. -Adblock filteret (installeres separat) som gir deg mulighet for å fjerne all reklame, både flash, og jpg/gif fra websider. -Langt mindre utsatt for spyware og andre uhumskheter. (Mye takket være at IE bruker ActiveX) Bare AdBlock filteret i seg selv er grunn nok til å bruke Firefox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå