Kabuto Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Nå er jeg lei nå! Fikk min nye maskin for 3 dager siden, og har kunnet spille i 30 maks sammenhengende. Først startet maskinen på nytt. Så slo jeg av automatisk restart i xp, da fikk jeg solide bsod's der det ikke sto noe nyttig. Så kom problemet med nv4_disp.dll opp i mine bsod's. Gjorde mye rart og så forsvant det. SÅ kom en annen ting: e10kx2k.sys-address f82ad611 base at f8239000 datestamp 3b4e7915 Denne såg jeg en gang. Gjorde noe fixfaxeri slik at den forsvant. Men nå bare klikker maskinen! Ingen bsod eller restart, bare lås! Noen som har vært ute for det samme eller vet hva som skal til? Cpu temperaturen ligger på mellom 45 og 48 grader, er det kanskje litt mye? Må jeg oppgradere bios? Isåfall, hvor finner jeg bios updates? Har to kabinettvifter, men de viser ikke opp på asus-probe... Hvorfor ikke det? Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
dale Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 At kabinettviftene ikke vises er helt normalt, hvis ikke de er koblet til FAN 2 og FAN 3 kontakten. Du må gi opplysninger om resten av systemet ditt for at vi skal kunne hjelpe :wink: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hvis jeg ikke tar feil, så tilhører e10kx2k.sys SB Audigy. Prøv å fjern lydkortet (fysisk, samt driverne) og test uten en stund. Prøv også å flytte det til en annen slot. nv4_disp.dll tilhører grafikk-kortet ditt. Oppdater driverne - finner de på http://www.nvidia.com. _________________ 80 GiB er ikke 80 GB [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-06-20 23:46 ] Lenke til kommentar
SpeedIT Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 SB Audigy i XP, krever i allefall XP drivere! Ellers klikker det. De driverne som selges med audigy nå, støtter ikke XP på alle felt. Sjekk www.creative.com .. mvh Lenke til kommentar
Kabuto Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 min pc: chieftec dragon kabinett athlon xp 2100+ sound blaster audigy asus a7n266-c motherboard 120 gb wd disk 10 gb gammal disk :smile: 512mb ddr-ram gforce 4 ti4600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå