Gå til innhold

Tråden for selvlagde animasjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble veldig stille her, så jeg får oppdatere litt:

Animert Boble

Mine små bobler :D

Den vanlige klokka - tikk takk

Kule de der, virker hendigt å kunne det derre med actionscripting. Den første der, har du brukt noe særlig scripting der? eller har du brukt shapetweening? Du må lage din egen flash side snart biig :)

Var merklig hvor stille det ble. Jeg holder på med et lite prosjekt selv, men det ble litt mer tidkrevende en hva jeg hadde regnet med og resultatet blir ikke allverden.

Endret av lubb
Lenke til kommentar
Kule de der, virker hendigt å kunne det derre med actionscripting. Den første der, har du brukt noe særlig scripting der? eller har du brukt shapetweening? Du må lage din egen flash side snart biig :)

Var merklig hvor stille det ble. Jeg holder på med et lite prosjekt selv, men det ble litt mer tidkrevende en hva jeg hadde regnet med og resultatet blir ikke allverden.

Den første er bare tegnet, ingen actionscript der. Når det hjelder hjemmeside, så har en kamerat av meg laget det, men det tar så lang tid, og for øyeblikket har jeg ikke planer om å ha en flash side. Men om jeg begynte engang, hadde det vært utrolig morsomt å sett hva det ble til.

Du får komme med noen nye busstopp :p eller andre prosjekt du holder på med snart lubb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...