- mOtz^ - Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ble veldig stille her, så jeg får oppdatere litt: Animert Boble Mine små bobler Den vanlige klokka - tikk takk Lenke til kommentar
lubb Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Ble veldig stille her, så jeg får oppdatere litt: Animert Boble Mine små bobler Den vanlige klokka - tikk takk Kule de der, virker hendigt å kunne det derre med actionscripting. Den første der, har du brukt noe særlig scripting der? eller har du brukt shapetweening? Du må lage din egen flash side snart biig Var merklig hvor stille det ble. Jeg holder på med et lite prosjekt selv, men det ble litt mer tidkrevende en hva jeg hadde regnet med og resultatet blir ikke allverden. Endret 9. mars 2005 av lubb Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kule de der, virker hendigt å kunne det derre med actionscripting. Den første der, har du brukt noe særlig scripting der? eller har du brukt shapetweening? Du må lage din egen flash side snart biig Var merklig hvor stille det ble. Jeg holder på med et lite prosjekt selv, men det ble litt mer tidkrevende en hva jeg hadde regnet med og resultatet blir ikke allverden. Den første er bare tegnet, ingen actionscript der. Når det hjelder hjemmeside, så har en kamerat av meg laget det, men det tar så lang tid, og for øyeblikket har jeg ikke planer om å ha en flash side. Men om jeg begynte engang, hadde det vært utrolig morsomt å sett hva det ble til. Du får komme med noen nye busstopp eller andre prosjekt du holder på med snart lubb Lenke til kommentar
lubb Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Har ikke lagt til allverdens arbeid i denne, men jeg poster den for det om http://www.home.no/lubb/kanin2.swf Endret 11. mars 2005 av lubb Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har ikke lagt til allverdens arbeid i denne, men jeg poster den for det om http://www.home.no/lubb/kanin2.swf Stilig stilig! Skript til det da? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Han har laget kaninen som en knapp tipper jeg. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Han har laget kaninen som en knapp tipper jeg. Så lubb var på tråden istad å skjekka, men skrev ikke noe, så du har kanskje rett da... ...men script for at en tegning skal følge musa...? Lenke til kommentar
lubb Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jepp, stemmer det at jeg brukte kaninen som knapp. Tutorialen ligger her http://www.newgrounds.com/portal/view/177987 Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Her er en liten gif animasjon jeg lagde.... Har en banner sak også, men det er kanskje ikke like interessant.. Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 O.o Jeg har sett flere sånne bilder med en Invertert linje som beveger seg opp og ned. Er den laget ut ifra en tutorial eller? Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ja. Jeg har lært det meste jeg kan i Photoshop utifra tutorialer Men jeg syns den ble litt artig jeg da Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Her er banneren da... Er ikke så veldig bra den akkurat. Noen som kjenner igjen sitatet? Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg syns banneren var kul, men det var veldig vanskelig å se hva som står der. If destiny interferes with reality, one mans determination may merely be, what is determined by his faith (heh åpna bildet i IR og zooma inn)Aner ikke hvem som har sagt det. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hehe, ja vet det er litt vanskelig å se.. Anyway, hvis jeg ikke husker helt feil så hadde det noe med Silent Hill 1 å gjøre.. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Blitt lite aktivitet her igjen nå, så jeg får poste et prosjekt jeg holdt på med for en stund siden. Men jeg sluttet bare å lage videre på det, gikk tom for ideer. Har ikke lagt på lyd heller, så du får bare spille noe kul musikk i bakgrunnen http://img49.exs.cx/my.php?loc=img49&image=ninjaprove4on.swf Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) artig lubb.. det der må ha tatt lang tid edit: gravde fram noe jeg lagde for en stund siden. jeg vet ikke hvordan man gjør slik at den bare lagrer en del av animasjonen, og ikke hele driten skulle liksom ikke ha med det på utsiden av bildet. Endret 18. mars 2005 av N* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 jaja.. lagde en ut av kjedsomhet jeg da: http://www.sheezyart.com/view/358794/ Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Gohan & lubb: Dere tegner så utrolig tøft! Skulle ønske jeg var like flink til å tegne som dere. Hadde vært morsomt å hatt ett prosjekt sammen med dere Tøff stil på din N*! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 her har dere en enkel som jeg og en venn satte isammen på 10min Krasjet av Gullfisk Nerd og Kris Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 HAHEAHE!!!!! ler meg i hjæl!!!! sinnsykt morsom Xelix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå