Emomilol Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Husker back in the days, da random var tøfft og blodet sprutet fra strekmennene. http://img516.imageshack.us/my.php?image=blackonblackoc6.swf 9214389[/snapback] hey... den var jo strålende animert! 9224852[/snapback] Takk, takk. Men strålende var det ikke. Dette er strålende. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Var det du som lagde den animasjonen med strekmennene og blodet? Har bare en ting å si... wow Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Den Brackenwood er jo snart en klassiker på nettet ^^ Mener å huske at han som lagde den jobba for disney i en periode. Mulig jeg blander litt nå, men. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Nei, det stemmer. Fallen Angel: Teaser Håper ikke jeg går off topic med å poste disse to animasjonene. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det var veldig lite liv her. Får slenge opp en av mine første animasjoner da, laget i eztoon: Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Husker back in the days, da random var tøfft og blodet sprutet fra strekmennene. http://img516.imageshack.us/my.php?image=blackonblackoc6.swf 9214389[/snapback] Hvordan lager du de "kulene" og flammene osv? Bruker du Flash? Tegner du "skjoldet" i starten igjen og igjen i hver frame? Kommer sikkert med flere spørsmål, forøvrig strålende lagd! Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg bruker Flash ja. Alt er tegnet for hånd, bilde for bilde (utenom våpenet og bakgrunnen). Dersom du ser filmen bilde for bilde, ser du at det meste av skjoldet bare er skriblerier, men siden alt går så fort ser det greit ut. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Nye spm til deg, Emomilol: 1) Visker du ut figuren og tegner den på nytt i hvert bilde, eller visker du ut f. eks. bare armen når den skal slå? 2) Du har tegnebrett? Lurer fælt på spm. 1 Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 I flash kan du trykke F7-knappen og da fjernes (viskes ut) alt som ikke er låst (trykk på hengelåsen) fast eller et movieclip, button etc. Dersom du ikke tegner hele figuren på ny ser det bare unaturilg ut. Har du noen gang sett en person stå helt i ro når han slår noen? Jeg brukte heller ikke tegnebrett på den. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Da er du min gud, hvis du greide det uten tegnebrett *øve* Bonusspørsmål: Hvordan får man egentlig brukt paint bucket tool i Flash? Det fungerer ikke... Fikk det til å funke nå. Men jeg skulle farge en bakke grønn, og det blir jo helt tullete å måtte tegne rundt hele framen for å kunne fargelegge? Enda et spm: Går det an å importere et bilde og bruke som bakgrunn? Hvordan? Og her er det alle har ventet på. Den første filmen min, der jeg prøvde meg litt fram Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 26. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 http://shikaruoc.deviantart.com/art/animation-girl-63336708 Bare les kommentaren min. er for lat til å skrive noe annet enn det jeg skriver nå, her Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Flash: Importing Images Because Flash is a vector based program, imported images need to be vector images to be usable in the same manner that images made directly in Flash are. Vector images are far easier to manipulate and alter, and they can take advantage of all of the neat tweening that Flash can do. Given their usefulness, Flash provides an easy method for converting bitmap images into vector images. To convert the bitmap image into a vector image, click on File--Import in Flash. From the window, choose to import the bitmap image. Once you have the bitmap image open in Flash, click on Modify--Trace Bitmap. A new dialog box offers you several options for controlling the look of the vector image. Change these settings (or test them out and use Edit--Undo to go back to the bitmap version and try again with new settings) and then your bitmap image will be a vector image. Shikaru: pent! Jeg har ikke tålmodighet til å lage fullbody kropper. Alt for mange tetaljer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg liker best å lage fullbody. Tenkte jeg skulle lage et litt mer storyboard her en dag å lage noe litt mer ferdig enn den der. Blei som en rusten oppvarming nærmest. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Min første Flash animasjon http://img482.imageshack.us/my.php?image=snowboardna5.swf Endret 16. september 2007 av Haan Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Min første Flash animasjon http://img482.imageshack.us/my.php?image=snowboardna5.swf 9504366[/snapback] Den var tøff! Lenke til kommentar
notorjus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 noen som har en newgrounds-profil her? jeg heter i alle fall notoorjus. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 takker konnis Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 er fullt klar over at det ser ut som han halter. er noe feil på bakre bein som jeg burde fikse, men det var bare ment som en øvelse. har aldri animert noe på fire bein før så det var en utfordring. Hadde animators survival kit boka ved meg som en liten "fasit". føler jeg lærte litt av denna lille øvelsen. blei enklere mot slutten merka jeg. forsto mer hvor jeg burde plassere ditten og datten osv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ganske morsom og ikke så værst bevegelser. Men en ting er at gravitasjonen ser ikke ut til å være "riktig" ser mer ut som han plutselig faller rett 'ned' eller flyr, og bakken er jo flat så Og en ting som kan gjøre impacted bedre er at den framen rett før han treffer, så strekker du kroppen inn. ser mye mer vondt ut da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå