nree Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det er jo litt handling da Han blør i nesen og må putte noe i for å stoppe det.. Ellers er jeg enig med Thom Merlin Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hadde vært artig å prøvd seg. Hvilket program anbefales? Det er jo litt handling da tongue.gif Ja og den handlinga likte ikke jeg noe særlig. Har vel litt spessiel smak jeg da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 wow du er bare helt syk når det gjelder tegneserie/animasjoner. Egentlig over nivået på cartoon network^^ Handlingen er litt menings løs da. Med dine evner ville jeg ha prøvd å lage en årntelig kort film 7425251[/snapback] Ja jo takk ^^Jeg har tenkt til å give it a go på en liten tegneserie på 2 - 3 minutter ellernoe. Om jeg rekker det, og klarer å fullføre den, så skal den vises på skolen på siste skoledag før jul. Må bare storyboarde litt først. Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Shikaru: Gleder meg om du klarer å fullføre det Må legge den ut som film fil da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 tviler egentlig på at jeg får tid nok. om jeg må gjøre alt sjøl mener jeg. Dessuten er jeg litt i tvil på hvilket program jeg skal bruke. om jeg skal bruke toonboom, så må jeg få undersøkt litt mer på det. og jeg trenger en slik en "pegbar" eller hva det nå heter. En slik en http://www.animationpost.co.uk/novice_note...g-distances.gif Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvilket program bruker du nå shikaru? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 til de små greiene bruker jeg bare easytoon. Noe som funker greit til det. Har ToonBoom som matt groening blandt annet har brukt, også har jeg flash 8. Det eneste som gjør at jeg ikke vil bruke flash, er at strekene blir annerledes enn slik jeg vil ha dem. De blir til vektor, og da endrer de på seg litt. Lenke til kommentar
lordkex Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 wow du er bare helt syk når det gjelder tegneserie/animasjoner. Egentlig over nivået på cartoon network^^ Handlingen er litt menings løs da. Med dine evner ville jeg ha prøvd å lage en årntelig kort film 7425251[/snapback] Ja jo takk ^^Jeg har tenkt til å give it a go på en liten tegneserie på 2 - 3 minutter ellernoe. Om jeg rekker det, og klarer å fullføre den, så skal den vises på skolen på siste skoledag før jul. Må bare storyboarde litt først. 7426329[/snapback] hvordan gjør du d, og hva bruker du? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva jeg bruker står i posten min rett ovenfor din... og hvordan jeg gjør det? storyboarding eller selve animasjonene? stortboard er jo bare idéer og muligens ruter til å inndele i hva som skjer. forskjellige vinkler osv. selve animasjonen er bare øvelse. Lenke til kommentar
lordkex Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva jeg bruker står i posten min rett ovenfor din... og hvordan jeg gjør det? storyboarding eller selve animasjonene? stortboard er jo bare idéer og muligens ruter til å inndele i hva som skjer. forskjellige vinkler osv. selve animasjonen er bare øvelse. 7434000[/snapback] kan du sende meg en link så jeg kan laste ned dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Laste ned kva? Storyboard? Du kan ikkje laste ned storyboard, då det ikkje er eit program, men ein teknikk mest brukt i filmlaging, for å forberede filming. Det går ganske enkelt ut på at ein lager ein teikneserie, med ein teikning for kvar scene eller kameravinkel, der ein inkluderer litt om kva slags rørsler som skal vere i scena. Det same kan gjerast i animasjon. Programma han bruker nemnte han tidlegare. Bruk Google for å finne ut kvar du kan laste dei ned. Redigert: Og om du vil lage storyboard so er det ingenting i vegen for å bruke blyant og papir... Endret 5. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Prøver meg på easytoon nå. Må man alltid lage bilde for bilde? Kan man ikke bare flytte et objekt? Feks en ball. Altså så man slipper å lage en ny ball hele tida Legger ved mitt første forsøk En nyhents mann. Endret 17. desember 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Tja En landene druid fra world of warcraft i BC? Endret 17. desember 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Dracula tenkte jeg mer på. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Kan man sette ned hastigheten på Easytoon? Finner ike helt ut av det, nå EDIT: En enkel flash-animasjon. Jeg suger. Endret 17. desember 2006 av Knut_ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Tja, første og eneste GIF jeg har laget hittil... Fant ut at Petter Dass er skumle greier altså 7536510[/snapback] Du burde legge den i spoiler. Folk med eplepsi besvimer av sånt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Du burde legge den i spoiler. Folk med eplepsi besvimer av sånt 7537245[/snapback] Huh! Var litt ekkelt, fjernet posten nå.. Vennligst bruk spoiler nesten gang. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 http://img454.imageshack.us/my.php?image=l...filmhahana5.swf Har ikke brukt flash på godt over et år ellernoe Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Er det noen her omkring som bruker ToonBoom v.3.5 eller v.3 og kan lage og bruke cut-out figurer? Jeg provde, men de forskjellige delene til figurene mine blir feil og armene kommer bak overkroppen og delene skiller seg naar jeg animerer dem. HJELP? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 jeg har såvidt starta å bruke ToonBoom V3.0 Fikk en mail av TB for litt sia der det var en tutorial på sånt. Men jeg anbefaller å animere det helt selv, bilde for bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå