Gå til innhold

Tråden for selvlagde animasjoner


Anbefalte innlegg

Jobber med et figurgalleri til en flashanimasjon broren min lager. Har begynt å lære meg litt simpel ActionScript og laget litt knapper og menyer og slikt. Hvordan synes dere det fungerer? Er fremdeles bare i startfasen..

 

Btw, om dere holder musa over Kirby, danser han. ^_^ Men jeg er dårlig på animere, så skal få broren min til å fikse ordentlig dansing på både Kirby og de andre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Da jeg enda gikk på vidregående bestemte jeg og en kompis oss om å lage en kortfilm i 3DS Max 5.0 tror jeg det var, om ikke 4.1.

 

Oppgave: Lage en kortanimasjon + rendere på under 48 timer.

(2 personer og én PC hver)

 

tittel: Amoeba Wars Episode 4: The Last Hawp

 

Plot: De onde skapningene kalt hawpene har laget en rakett som infiserer planeter og gjør disse om til gigantiske amøber (en-cellede organismer). Etter den siste gjenværende hawpen infiserte Jupiter, er Jupiter nå på vei til Jorden for å spise seg mett!

 

Amoeba Wars 4 kan lastes ned HER (18 MB, DivX5)

 

Dessverre ingen lyd da..

Lenke til kommentar
ok, jeg veit han blir litt mindre i det han løper ut igjen, men det er fittemeg vanskelig å animere at han løper/går bort i fra "kameraet"

bathroomfixed.gif

7352505[/snapback]

wow du er bare helt syk når det gjelder tegneserie/animasjoner. Egentlig over nivået på cartoon network^^

 

Handlingen er litt menings løs da. Med dine evner ville jeg ha prøvd å lage en årntelig kort film :dribble:

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...