_Evolution_ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) edit: Ikke dårlig. Har selv vurdert å lage egne smiley's og så legge inn i msn edit 2: jeg ser heller ikke den andre animasjonen. Han har nok fjernet den. Da står det bare "user posted image" Endret 29. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg ser den heller ikke, det står bare user posted image. Vet noen hvorfor dette står? Men jeg prøver nå igjen iallefall Håper den vises nå Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Den gikk alt forsakte. Alt var i samma hastighet. Gjør så han bruker litt "kraft" på å få opp den greia igjen. Og det ville kanskje sett kulere ut om han hoppa bortover, i stedenfor at han sklei. Jeg mener, det er en "ball" Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Vel da prøver jeg igjen med enda en avart jeg lagde mens jeg lærte mer om å få ting til å bevege seg i photoshop. Jeg tror ballen er for sakte... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Vel da prøver jeg igjen med enda en avart jeg lagdemens jeg lærte mer om å få ting til å bevege seg i photoshop. Jeg tror ballen er for sakte... 6445859[/snapback] Hva med å øke hastigheten, og gi ballen litt sprett? Litt for høy sprett i ballen i mitt eksempel, men du ser sikkert hva jeg vil frem til? Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Skjønner hva du mener, men er enig i at spretten er for høy. :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Trur ikke du kan ha så stor skrifttype i signaturen din ompopo. uff, jeg er helt ute av trening =( Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Trur ikke du kan ha så stor skrifttype i signaturen din ompopo. uff, jeg er helt ute av trening =( 6466747[/snapback] hvor er resten av kroppen? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Trur ikke du kan ha så stor skrifttype i signaturen din ompopo. uff, jeg er helt ute av trening =( 6466747[/snapback] hvor er resten av kroppen? 6466881[/snapback] latskap kalles det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) man kjeder seg. Og dobbelposta :\ Endret 12. juli 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Bah jeg husker aldri at jeg har posta her. vandt til So5 :b Sorry for at jeg poster etterhverandre. "jeg poster fortere enn min egen skygge" selv om det er et godt mellomrom på tiden xD Endret 13. juli 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 det er bra shikaru og det gjør ingenting at du trippelposter. det er 2 dagers mellomrom som er regel for bump. og du bumper ikke bare, du slenger inn nytt innhold. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Kjedet meg, og laget en barnslig animasjon. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Haha, de var fete! 3DS Max? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Ja. Brukte kunstig cel-shading på den øverste, og vanlig på den nederste. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Anbefaler foresten dette programet for folk som vil lage animasjon uten å lese en haug med tutorials. Du får faktisk ganske kule resultat av det. http://www.snapfiles.com/get/stickfigure.html 3752369[/snapback] Jag har laget en animasjon, men hvordan får jeg lagret den som animasjon? Privot?? GIF?? Bitmap? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Veldig tøffe superseven. Men på den øverste ville jeg heller ha tatt beinet han sparker med litt fram før han skyter det i skrittet på den andre seigmannen. Det gir mer impact og vil derfor se vondere ut. Det hadde også blitt bedre om seigmannen som blir truffet bøyer seg litt framover akkuratt når han blir truffet. Siden når han sparker nå ser det ut som om han sparker i veggen. Pacman'en var rå, men du må fikse på timingen når han spiser de. Edit: Nå skal jeg jaggumeg animere litt. Kommer vel noe i løpet av kvelden/natta ( kanskje. ) Endret 14. juli 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Fungerer bedre i FF enn i Opera på hastigheten tydeligvis. Edit: BAH! jeg er så flink til å dobbelposte i denna tråden :\ Endret 15. juli 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå