Gå til innhold

Tråden for selvlagde animasjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lubb: Det ser ut til at du har en del greie på flash, så da lurte jeg på om du hadde en guide eller kunne forklare meg hvordan man setter en flash til intro for en hjemmeside. Må man ikke bruke scriptet: getURL? får det ikke til. :(

Gjerne komme med svar dere andre også :D

Jeg vet ikke så my om web-design innen flash, har bare drevet med litt animasjon. Holder fremdeles på å lære programet selv.Så jeg kan nok ikke svare på det.

Her er foresten en link til fla-fila.

http://www.home.no/lubb/buss.fla

Endret av lubb
Lenke til kommentar
biiig.no: Den var bra! Brukte du lang tid, den var en god del legre enn de andre animasjonene her?

Hehe, takk skal du ha :D

hmm, ja jeg brukte utrolig lang tid på den ja. Hadde det som skoleprosjekt, så brukte tida for det meste der, men også litt hjemme.

Finpusinga tok veldig lang tid, er ennå ikke helt komplett da, men jeg gidder ikke fortsette med den nå.

Lenke til kommentar
Lubb: Sinnsjukt bra! Har du drevet lenge med animasjon?

Har lagt noke eg og då.  Her er ein liten film/animasjon (elefantane er animert). Eg og nokre andre skal laga ein elefantfilm. 

last ned her

Takker for komplimentet :) Har ikke drevet så altfor mye med animasjon, lærte meg flash for noen år siden, men har ikke begynt å lage små animasjoner før nå.

Kul film med elefanten, håper jeg kan få se sluttresultatet. Er det 3d studio du har brukt?

Jeg har lagt noe lignende, bare at det involverer et jetfly og hunden min :)

Endret av lubb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...