- mOtz^ - Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bruker Macromedia Flash, topp program Ikke så fantastisk kreativ animasjon, men det funker da Ikke så?!!?? Syntes den første bussen var UTROLIG RÅ!!! du har vel ikke .fla-fila da, som du har lyst til å dele med meg/oss? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 du kan jo prøve easy toon.. det er gratis prog. og det er 30 dagers trial på flash mx .. bare google deg litt fram Her prøvd å finne easy toon men greier det ikke. Var ikke noe på google tror jeg....vis man ikke graver veldig godt da. Kan du si meg hvor jeg kan laste det ned? Lenke til kommentar
lubb Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tom for ideer Skal få se om jeg får lasta opp fla-fila, må bare finne den først Kult billøp foresten biig, litt utenom det vanlige Lenke til kommentar
lubb Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Lasta opp easytoon for deg hahaha2, tror hverfall det er det. http://www.home.no/lubb/easytoon.zip Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Kult billøp foresten biig, litt utenom det vanlige Hehe, takk...var skoleprosjekt, fikk 6- Skal få se om jeg får lasta opp fla-fila, må bare finne den først Hadde vært morsomt, vil bare se litt nærmere på filmen Endret 15. februar 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kjeda meg, så jeg lagde en liten animasjon til Propellhatt Den var bare best!! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Lubb: Det ser ut til at du har en del greie på flash, så da lurte jeg på om du hadde en guide eller kunne forklare meg hvordan man setter en flash til intro for en hjemmeside. Må man ikke bruke scriptet: getURL? får det ikke til. Gjerne komme med svar dere andre også Lenke til kommentar
lubb Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Lubb: Det ser ut til at du har en del greie på flash, så da lurte jeg på om du hadde en guide eller kunne forklare meg hvordan man setter en flash til intro for en hjemmeside. Må man ikke bruke scriptet: getURL? får det ikke til. Gjerne komme med svar dere andre også Jeg vet ikke så my om web-design innen flash, har bare drevet med litt animasjon. Holder fremdeles på å lære programet selv.Så jeg kan nok ikke svare på det. Her er foresten en link til fla-fila. http://www.home.no/lubb/buss.fla Endret 15. februar 2005 av lubb Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg vet ikke så my om web-design innen flash, har bare drevet med litt animasjon. Holder fremdeles på å lære programet selv.Så jeg kan nok ikke svare på det. Her er foresten en link til fla-fila. http://www.home.no/lubb/buss.fla Jaok, da får jeg prøve videre Takk for .fla-fila, utrolig kul film Kom gjerne med flere Lenke til kommentar
lubb Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hmm, fant en liten animasjon, gjemt på dataen.. får vel bare føye den til den store hvite dotten er en sau, det grå er en ulv. Hastverks arbeid. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 De flashanimasjonene er sinnsykt råe. hvordan lager man dem egentlig? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei! Mange fine animasjoner her! :!: biiig.no: Den var bra! Brukte du lang tid, den var en god del legre enn de andre animasjonene her? Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 biiig.no: Den var bra! Brukte du lang tid, den var en god del legre enn de andre animasjonene her? Hehe, takk skal du ha hmm, ja jeg brukte utrolig lang tid på den ja. Hadde det som skoleprosjekt, så brukte tida for det meste der, men også litt hjemme. Finpusinga tok veldig lang tid, er ennå ikke helt komplett da, men jeg gidder ikke fortsette med den nå. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg lurte på om noen hadde en actionscript til å starte, og stoppe en film ved å trykke på bilde. Eks. her: flash-film Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Bildene er laget i paint.. Lenke til kommentar
nes88_88 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Lubb: Sinnsjukt bra! Har du drevet lenge med animasjon? Har lagt noke eg og då. Her er ein liten film/animasjon (elefantane er animert). Eg og nokre andre skal laga ein elefantfilm. last ned her Lenke til kommentar
lubb Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Lubb: Sinnsjukt bra! Har du drevet lenge med animasjon? Har lagt noke eg og då. Her er ein liten film/animasjon (elefantane er animert). Eg og nokre andre skal laga ein elefantfilm. last ned her Takker for komplimentet Har ikke drevet så altfor mye med animasjon, lærte meg flash for noen år siden, men har ikke begynt å lage små animasjoner før nå. Kul film med elefanten, håper jeg kan få se sluttresultatet. Er det 3d studio du har brukt? Jeg har lagt noe lignende, bare at det involverer et jetfly og hunden min Endret 17. februar 2005 av lubb Lenke til kommentar
nes88_88 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ja med 3ds max. Har null peiling på animasjon då så blir ikkje heilt bra. Har du noken gode tips? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Legger snart til et vedlegg.. EDIT: Link, da.. http://img141.exs.cx/my.php?loc=img141&image=smuss5bm.swf Endret 18. februar 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Her er en annimasjon som jeg laget for et parr år siden med programmene Gypse og paint. Dette er ikke gif. Men en animasjon er en animasjon. Ikke sandt? En torturert ku! Møøøø! Endret 18. februar 2005 av DjKs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå