Dj_Arnleif Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Her er en eg lagde på tre kvarter Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kødda meg http://img140.imageshack.us/my.php?image=stratos7pt.swf http://img140.imageshack.us/my.php?image=stratos26lz.swf Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Snakker vi bare selvlagde data-/gif-/flash-animasjoner her, eller all animasjon? har en dritrå lego-animasjonsfilm jeg har brukt halvannen måned på Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 All animasjon antar jeg Legg den ut! Jeg vil se! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Skal legge den ut mandags morgen den ligger på dvd på hybelen. skal fikse det Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Halvannen måde Edit: Jeg gleder meg som en unge:P Endret 2. oktober 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
th00mas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 yay noen minutter med easy toon (send oscar´n til janne ) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 trykk på følgene th00mas : View > Animation Properties > og sett den til 10. Da får du mye bedre flyt i animasjonen din. Lenke til kommentar
th00mas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 den er god skal huske på det til neste gang :> takker for tips Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 okay, da var animasjonen min lagt ut, og den kan lastes ned her: http://rapidshare.de/files/5856719/livetkompr.mov.html Den er komprimert i H.264 i QuickTime, og lyden er i AAC, så dere trenger muligens QuickTime 7 for å spille den av. Få gjerne tilbakemeldinger og kritikk Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fidel_Castro dette var bra, meget bra! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 AHAH! lo godt når han skaut de to :!: tøff film. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 En hel haug geniale animasjoner her . Her kommer mine 2 (+2 av en annen) Og vær så snill og vis nåde, dette er tross alt første gang jeg prøver meg... 1. I den første animasjonen ble alle bilder laget i Paint, og jeg satte det sammen til animasjon med ImageReady CS 2. ( I etterkant ser jeg jo at dette er meget tungvint.. .) Dette skulle egentlig være en sprettball som skulle sprette rundt i ruten, men så plutselig ( ) eksploderte ballen, så falt den ned, gnistene fra eksplosjone skapte en brann som ble slukket av en stein som kom dalende ned fra klar himmel, før den blir heist opp igjen så det ikke skal bli en brå overgang fra den starter til den slutter. La meg dermed presentere: Steinens konklusjon! (Dette er en MEGET abstrakt tittel =P Så ikke slit deg ut med å lete etter betydningen.) 2. Bidrag nummer 2 ble laget i Easytoon som jeg fikk skaffet meg. Her er handlingen en mann som fyker i stor fart fremover, og dermed mister han alt håret, mens dette skjer får han også spist en flue, som kommer fykende ut av munnen hans, før han spytter den ut igjen. Når det er gjort er alt håret borte... Men vent litt der kommer det jo nytt hår igjen som elegant fester seg til det skalla hodet. Etter dette zoomer vi ut, og vi ser han kjøre ut av bildet i en hvit toyata . Ja... Filmen er temmelig urealistisk, særlig det med flua som blir spytta ut, også flyr den bortover i sterk motvind..... La meg presentere: Mann uten hår, med flue og med håret på igjen! Link til en tregere versjon. 3. Bidrag nummer 3 laget min søsters venninne, etter at jeg hadde lært henne opp. La meg presentere: Sprettballen som spratt inn og ut 4. Dagens fjerde animasjon. Er også laget av overnevnte. La meg presentere: Fiskeren som fikk fisk. Ikke mye bevegelse her men.... Håper på Tilbakemeldinger, tips osv. Gjerne en omtale med rating (1-10) . Husk at det er de to første gangene da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå