Gå til innhold

Quakenet: G-Lined :( Hvor lenge? For alltid?


Erlendz

Anbefalte innlegg

Vil først si at jeg var veldig, veldig usikker på hvor jeg skulle plassere denne tråden. Valgte å plassere den under programvare siden problemet forsåvidt foregår i ett program...

 

Jeg har gjort noe dumt. Nå nylig prøvde jeg å koble meg til qnet med noen idle boter til min chan. Dette viste seg å gå ganske dårlig. Nå kommer jeg meg ikke inn på qnet i det hele tatt :no:

 

—› idle/pointless clones, banned for connection abuse.

—› error: Closing Link: qweac by port80a.se.quakenet.org (G-lined)

 

Går ut ifra at g-lined betyr at jeg er bannet. Jeg vet jeg kanskje ikke burde ha gjort det jeg gjorde, men nå er det litt sent. Så det jeg lurer på er:

 

Om noen aner hvor lenge en slik g-line ban varer? Er ganske avhengig av qnet skjønner dere. Er det noen annen måte jeg kan komme meg på irc? Hjelp noen?

 

BTW: Vil sette pris på om denne tråden ikke utvikler seg til noen flaming av det jeg gjorde! Hold dere til topic. På forhånd takk :whistle:

 

EDIT: Tenkte bare jeg skulle si at det er overhodet ikke noe jævelskap jeg har forsøkt meg på med disse botene. Jeg lastet ned noe jeg ikke tenkte var ulovlig. Det var en helt vanlig mirc client med noen ekstra funksjoner.

Endret av OterOter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...