cakesnake Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) har en Hp Xe3 fra 2001. Celeron 700 og tenkte å han på fange i stua med wlan for å være litt sosial. Men batteriet er flatt, og ett nytt ett fra hp koster rundt 3 lapper. Skal jeg bruke bokseåpnern og bytte celler ??. Får jeg ikke fixa batteriet til under tusenlappen hiver jeg heile pcèn. Kan noen hjelpe??? hilsen cakesnake Her ramler jo tipsa inn . takk så lenge alle sammen!!!! Endret 14. februar 2005 av cakesnake Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 du trenger jo ikke å ha batteriene i for å bruke maskinen, så du trenger ikke å kaste den. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg kan gjerne ta PC'n jeg Ihvertfall om du ikke skal ha den mer! Ja, batterier er dyrt, spesielt i Norge. Men ta å sjekk på ebay, f.eks. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...6742430762&rd=1 Rundt 400 kr for batteriet, og en hundralappe i frakt. Er du heldig, slipper du toll også. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 du trenger jo ikke å ha batteriene i for å bruke maskinen, så du trenger ikke å kaste den. Til HP XE2 MÅ du ha batteri for å starte opp PC'n i det hele tatt. (ihvertfall den jeg har, har testa MYE med den, så jeg vet ) Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg ville åpnet batteriet og satt inn nye celler. Li-Po celler hvis laderen støtter det, hvis ikke ville jeg gått for Li-Ion celler. Verste som kan skje er at du ender opp med ett billigere og bedre batteri :!: Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg ville åpnet batteriet og satt inn nye celler. Li-Po celler hvis laderen støtter det, hvis ikke ville jeg gått for Li-Ion celler. Verste som kan skje er at du ender opp med ett billigere og bedre batteri :!: Li-Po var vel ikke påtenkt i 2001!? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 men det betyr vel ikke at du ikke kan sette det inni vel? Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg ville åpnet batteriet og satt inn nye celler. Li-Po celler hvis laderen støtter det, hvis ikke ville jeg gått for Li-Ion celler. Verste som kan skje er at du ender opp med ett billigere og bedre batteri :!: Li-Po var vel ikke påtenkt i 2001!? Li-Po som i Lithium Polymer? Er 99% sikker på det satt det i Compaq Ipaq 36xx serien, mener bestemt på at disse må være fra rundt den tiden. Lenke til kommentar
cakesnake Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 nye celler er vel og bra ,men hvor finnes de ?? Biltema , clas ohlson, ??? hilsen kakeslangen. Lenke til kommentar
M4c Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Mulig jeg er litt dum i natt, men klarer dere å få opp noen priser eller kjøpe noe hos Automax? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kjøp batteri på eBay. Jeg fikk tak i splitter nytt batteri til min maskin, for bare $29. Her hjemme koster batteriet så mye at jeg ikke engang tenkte tanken på å kjøpe det her.... Se her: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...6743636834&rd=1 Nytt batteri til $68 hvis du bruker "Buy It Now", + frakt (vil tippe max. $20 for det) Da er du oppe i $88, som tilsvarer omtrent 572 kroner. HVIS du er uheldig, og selger ikke skriver ned verdi, så må du betale merverdiavgift pluss tollbehandlingsgebyret til Posten. Da vil det se omtrent slik ut: inkl. MVA: 572 x 1,25 = 715,- pluss tollbeh.gebyr = 70,- Totalt 785,- Litt mindre enn 3 lapper Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 men det betyr vel ikke at du ikke kan sette det inni vel? Vel, hvis det nå var sånn at Li-Po ikke var påtenkt den gangen, så var nå hvertfall ikke laderen det. Li-Po krever egen type lader... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå