Stigma Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Aha! Nå husker jeg det =) Takk for hjelpen, det var frustrerende å ikke huske noe so jeg hadde allerede fikset før. Forhåpentligvis hjalp vi noen andre samtidig også. -Stigma Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 14:37, Stigma skrev:Forhåpentligvis hjalp vi noen andre samtidig også. Noen av postene før tyder ihvertfall på det :smile: Et tips hvis det drøyer med løsninger i forum: kjør noen 'Cached' søk på Google: fargene gjør det enklere å finne ref. i et mylder av info. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Hei Zink Eg prøvde google men lett ikke gåttnok ser eg,men eg kan ikke forstå hvordan dere ser at win xp søker etter hd'er i oppstarten,eg har ikke noen hd'er på raid kontolleren og det ser eg kun i bios'en før win xp har startet. Kjetil Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 18:14, Kjetil Lura skrev:Eg prøvde google men lett ikke gåttnok ser eg Skrev 'winxp scan empty ide ports ' og valgte denne Det finnes nok mer i M$ knowledge base, men Serdar virker seriøs nok. Quote: ...men eg kan ikke forstå hvordan dere ser at win xp søker etter hd'er i oppstarten,eg har ikke noen hd'er på raid kontolleren og det ser eg kun i bios'en før win xp har startet. Det var jo disse popup'ene i oppstart da ? Men siden jeg sjøl er en ihuga Win98 SE'fan ( jojo - et utdøende OS, men har bygget og installert nye maskiner med WinXP inkl. oppdaterte drivere, og gjør det stadig ), så overlater jeg videre 'dyp-dykking' til dere som er direkte berørt. Vil heller spørre dere seinere, hvis problemer oppstår - håper det er greit ? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå