Gå til innhold

Har denne data sjans?WoW


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å prøve WoW men etter å ha lest en artikkel på gamespot lurer jeg på om det er noen vits. Jeg har en litt utdatert data:

Athlon AMD 1.4 ghz

1GB RAM

Geforce ti4200 grafikkort.

 

Noen som har noen erfaringer med hva som trengs? Man kan jo ofte ikke stole på de oppgitte sysreq.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg 2.1 gHz AMD Athlon prossesor (32 bit.), 512 3200 PC DDR RAM og et Radeon 9600 256mb DDR kort, det kunne forsåvidt gått bedre enn det gjør må jeg si. FPS'en pleier å gå i alt fra 35-50+ avhengig av hvor mye som må lades for hver sone jeg kommer til.

 

Jeg ville tro PC'en din skal kunne takle World of Warcraft, men om du tror du kommer til å slite litt med prossesoren, så bytt den ut. Jeg tror egentlig RAM og Harddisk plass har det meste og si i WoW.

Lenke til kommentar
Jeg har lyst å prøve WoW men etter å ha lest en artikkel på gamespot lurer jeg på om det er noen vits. Jeg har en litt utdatert data:

Athlon AMD 1.4 ghz

1GB RAM

Geforce ti4200 grafikkort.

 

Noen som har noen erfaringer med hva som trengs? Man kan jo ofte ikke stole på de oppgitte sysreq.

Hei.

Jeg har nesten samme oppsettet bare med en AMD 1,6 istedenfor 1,4. Vil ikke si at det går som en kule, men det er minimalt med hakking. Det går helt greit å spille med det. Det som kan være det største problemet med WoW hastigheten på onlineforbindelsen. Du kan jo sjekke om du kan sette en kjappere prosessor i det eksisterende hovedkortet ditt.

 

JC :D

Lenke til kommentar

Hey!

 

Jeg tenker på å kjøpe WOW i dag! MEN:

Jeg har hatt ett problem tidligere i onlinespill, ihvertfall når jeg spiller CS: Condition Zero.

Det som skjer er at linja stopper i 2 sec innimellom og spillet stopper på en måte...Sitter bak en tråløs router så jeg tror det er den som fucker opp...*Snufs*

Håper det ikke det samme skjer med WOW...

 

Marsan

Lenke til kommentar
Hey!

 

Jeg tenker på å kjøpe WOW i dag! MEN:

Jeg har hatt ett problem tidligere i onlinespill, ihvertfall når jeg spiller CS: Condition Zero.

Det som skjer er at linja stopper i 2 sec innimellom og spillet stopper på en måte...Sitter bak en tråløs router så jeg tror det er den som fucker opp...*Snufs*

Håper det ikke det samme skjer med WOW...

 

Marsan

Det kan høres ut som om det kan bli problemer hos deg, ja. Det er passe irriterende når du blir disconnectet fra spillet, og du må stå i kø heeele tiden. Dersom du kjøper spillet, sørg for å velge en server med low population!

Lenke til kommentar
Hey!

 

Jeg tenker på å kjøpe WOW i dag! MEN:

Jeg har hatt ett problem tidligere i onlinespill, ihvertfall når jeg spiller CS: Condition Zero.

Det som skjer er at linja stopper i 2 sec innimellom og spillet stopper på en måte...Sitter bak en tråløs router så jeg tror det er den som fucker opp...*Snufs*

Håper det ikke det samme skjer med WOW...

 

Marsan

har trådløs jeg også. Blir som vanlig diconnected når jeg spille. Men det har bare skjedd på UT2004 og ikke på World of Warfraft. Vel, det skjedde engang. men da hadde jeg spilt lenge. Men, mmmm, har ikke miste internett tilkoblingen som på på UT004, med at jeg må restart for å få det til å funke :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...