flodhest Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Tja, litt ekstra proteiner er vel ikke å forakte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Uff. Først lo jeg så jeg hiksta, men så gikk det opp for meg hva som faktisk hadde skjedd. Da brakk jeg meg. Får da være måte på Før jeg lo hysterisk igjen, voldtok en ananasboks med en kinaputt og gikk og la meg igjen Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hun har ikke spist av ketchupen, men det har hennes mann Stefan (34) og barna Madeleine og Simon. Det var da ergelig at dama ikke fikk smake penisketchup før snabelen ble beslaglagt. (Hun tilhører jo tross alt den riktige halvdelen av verden. Såvidt meg bekjent er det nettopp slike gjenstander kvinner liker å putte inn i øvre kroppsåpninger når de har tid til overs. Etter utseendet å dømme har kvinnen dessuten aldri smakt penis før, og da er det litt synd at hun går glipp av muligheten først når helligdommen er servert.) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hun har ikke spist av ketchupen, men det har hennes mann Stefan (34) og barna Madeleine og Simon. Det var da ergelig at dama ikke fikk smake penisketchup før snabelen ble beslaglagt. (Hun tilhører jo tross alt den riktige halvdelen av verden. Såvidt meg bekjent er det nettopp slike gjenstander kvinner liker å putte inn i øvre kroppsåpninger når de har tid til overs. Etter utseendet å dømme har kvinnen dessuten aldri smakt penis før, og da er det litt synd at hun går glipp av muligheten først når helligdommen er servert.) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) ^^ hehe Virker som det bare var en sopp.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266956 Endret 16. februar 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 viss du ser på bildet så ser du at der er forhud inni posen.. Ossn sopp kan det der være da?? Forhudsopp? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvis du klarer å tyde at det er en penis ved å se på det bildet så skal jeg herved gratulere deg.. Det klarer nemlig ikke jeg.. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 går fint det, se GODT etter helt frammi, ser ut som skrukkete forhud på en pitteliten snopp Lenke til kommentar
sweetmint Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 haha, damen burde undersøke tingen før hun kaller den for penis og tilkaller pressen. Eller kanskje er det blitt for lenge siden hun har sett en lignende? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Det var ingen snopp, det var en sopp Endret 16. februar 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ekkelt unnett, sopp var snopp. Vill ikke likt å få noen av delene. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Holder meg til idun, of dropper heinz for sikkerhetskyld Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) nasty indun Endret 16. februar 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Men den dama kan seriøst ikke ha sett mye penis om hun ikke klarer å se forskjell på manns utstyr og en sopp fra skogen. Eller så kan det simpelthen hende at hun har vært litt uheldig med partneren sin. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Øy! Det er ikke størrelsen som teller men hvordan man bruker'n! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Siste nytt forteller visst at dette i realiteten var en sopp. Nokså irriterende. Tenk bare på de konsekvensene et slikt funn ville gitt ... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 kunne vært en eller annen sint fabrikk arbeider i tyrkia som kappet sin av og la den oppi :!: Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 kunne vært en eller annen sint fabrikk arbeider i tyrkia som kappet sin av og la den oppi :!: Ja, og muligens hun har erfaring med tyrker-tiss fra før "Jävlar! Det här är en sånn jag hadd mej for nogon år sen!" Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Er de sikre på at ikke penisen var omgitt av muggsopp! Muggen penis i ketchupflaske. Haha! Ny tyrkisk delikatesse, pølse og ketchup! Som haggis eller smalahove! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå