mystix Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei! Min lille webserver(mini-itx, via epia v) har stått på pulten i over et halvt års tid og surret så det er på tide å la den få et kabinett Har lett og lett, men finner ikke et passendes kabinett, det jeg er ute etter et så lite som mulig kabinett som alikevel får plass til hovedkortet på 17x17cm og 2 stk 3.5" disker, plass til floppy og dvd trenger jeg ikke. Skyhawk IMC-6271 så ut som et ypperlig kabinett, men finner ingen som selger det lengre... Skulle gjerne hatt et kabinett som var maks 19cm høyt og maks 29cm bredt slik at det passet inn i ene hylla i pulten, noen som vet om et kabinett som kan passe til mine ønsker? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Papir + blyant => sketchUp >> materialer + verktøy = Voila... Akkurat det du vil ha!! Det ekje meir så ska til... Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Skyhawk IMC-6271 så ut som et ypperlig kabinett, men finner ingen som selger det lengre... http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=SK-6271SP ? Lenke til kommentar
mystix Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Hehe, har tenkt tanken på å lage kabinettet selv, men er den verktøybiten... har hammer og dremel, men skal helst litt mer til for å lage et kabinett Hmmm... kan kjøpe den pakka fra databutikken, eneste kjipe der er at det følger 2 høytalere og en sub, trenger ikke det... men er vel det som ser mest aktuelt ut så langt, får se om jeg har fattige venner som ikke krever så mye av høytalerne og som trenger noen nye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå