hkandrea Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Har en Eizo FlexScan L887 20,1" lcdskjerm som er koblet med digital kabel fra en IBM Thinkpad T42p. Problemet er at ved 1600x1200 (60hz) så blir skjermbildet mye større enn skjermen, man ser altså bare deler av skjermbildet og man må dra musa opp/ned/sideveis slik at bildet flytter seg. Ved 1280x1024 er skjermbildet helt fint. Har prøvd å laste ned nyere drivere både til skjerm og og skjermkort (ATI FireGL T2 128mb) uten at det hjelper. Har lett og prøvd det meste i menyene både på skjerm og på skjemkort uten at jeg ser noe. Det eneste suspekte er når jeg står i Egenskaper for skjerm -> Innstillinger -> avansert -> fliken visning (som forøvrig har en liten ATI-logo). Her har jeg noen bilder av ulike displays (skjerm, tv etc), hvor alle er gråe unntatt en flatskjerm (som er den som brukes). Her står det FDP 1280x1024 60hz, selv når valgt oppløsning er 1600x1200. Det er ikke muligheter for å endre noe i der. Er det noen som har vært borti noe lignende eller har tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå