amin1710 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har lyst på en ny kabinett som trenger ikke å være fancy det eneste det trenger å ha er USB og lyd greier foran og god luft sikulasjon. Den skal helst være billig. Kan noen finne det for meg?? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dette eller dette! Det er to alternativer, personlig så synes jeg de begge er ganske stilrene. Det siste er billigst da! Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 det her syns jeg bør være et bra alternativ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dette er ikke det vi kaller et pent kabinett... Men det kan bli bra med litt dremel skills;) Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kjøp ett Acryl-kabinett på microplex.. var nettopp hos en kompis å såg på ett.. mye fiinere enn på bilde! Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Men ville heller bare kunne gå til en butikk og hente den, som eks hos komplett osv.... Hvor lang tid tar microplex til å levere og koster frakten mye hos dem?? Lenke til kommentar
Wice Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 jeg fikk mitt sunbeam fra microplex på ca 5 dager Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har nylig bestillt meg nytt kabinett fra komplett.no Virker som et brukbart kabinett med mye plass og gode muligheter for "viftegærninger" En test av det her Koster vel ca 1300,- Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Støtter DarkStarr sitt forslag. Microplex har ganske dyr frakt, så kabinettet vill nok koste rundt 1000kr, men da får du også et kvalitetskabinett. Den siste pakken jeg bestilte fikk jeg 2 dager etter første arbeisdag(bestillte søndag, fikk tirsdag) så de er ganske raske på leveringen, kanskje mest honnør til posten da. (bor i stavanger) Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Dette ellerdette! Det er to alternativer, personlig så synes jeg de begge er ganske stilrene. Det siste er billigst da! Du synes de er stilrene Støtter DarkStarr jeg og . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå