ATi-Radeon Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 mitt tema er Kunst og kultur innen sex Noen som har noen forslag til hva vi kan ta med? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 karma sutra(er det det det heter?), hvor ofte og den slags ting Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Her er en artikkel du kanskje kan få bruk for: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/pol...ticle345388.ece Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Sikker på at temaet ikke er "sex innen kunst og kultur"? Kama sutra er jo selvskreven i denne sammenhengen, men også f.eks. klassisk gresk kunst osv osv. Evt kan du dra et søk etter Petter Hegre, en av vår tids mest kjente samtidskunstnere innen erotikk. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 finner ikke mye om kama sutra, det blir altid feil når jeg søker kommer alt annet enn det jeg skal ha Trur IT ansvalig på skolen finner mye rart i loggen min, men hun ser aldri over loggene alikavell Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 finner ikke mye om kama sutra, det blir altid feil når jeg søker Du har sikkert et biblotek i nærheten Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 www.erotikknett.no Der er det info om kamasutra o.l Bare så folk ikke lurer..vi har også hatt prosjekt om det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 I Høysangene i bibelen er det noen temmelig ville tekster. Les litt der du, det er kultur det! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Som alltid er leksikon ein god plass å begynne når det gjeld slike prosjekt. Eg pleier å slå ting opp i Wikipedia, men du skal passe deg for å sitere Wikipedia, sidan det er ein Wiki, og alle kan gjere endringar her. Du finner meir informasjon om kama sutra her. Dei aller fleste større bibliotek har ein kopi av denne boka. Mange versjonar av boka er illustrert, så det er kanskje ikkje så lurt å ta den med på skulen... Dersom du ikkje får tak i ein virkelig gammel utgivelse, med dei "originale" teikningane i. Nederst i Wikipedia-artikkelen er det ein link til Richard Burtons oversettelse av boka, gjort i 1883. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå