Gå til innhold

Desperat....

Anbefalte innlegg

Noen som kunne hjelpe meg....: etter pcen har funnet hden og cd-rommen og når windows skal starte restarter pcen seg.... noen som kan ha peiling på

hva det kan være?

når det skjedde: på lan da jeg spillte plutselig hang pcen seg. Så restarte jeg og etter det restarta han seg bare..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags hardware har du ?

Sjekk cpu-temp. i Bios.

Gjordt noe rart i Bios ?

Overklokket ?

Hvis du må installere på nytt så kan du koble harddisken på en annen pc å få dem (data'ene)ut på den måten.

Uansett: Ha alltid c: kun til OS. Alt av programmer og driit du installerer på pc'n kan du legge på D: E: F: eller hva som måtte passe. Dvs at du må partisjonere harddisken. Hvis du gjør dette til en vane så er det minimalt du mister hvis du må installere på nytt, for da ligger jo alt på andre partisjoner og du kan hente ut game-saves eller hva det måtte være du må redde....

Det viktigste du har på c: er Documents and settings-mappa (I Win2k og WinXP). Ta backup (Kopier den over til en annen partisjon med jevne mellomrom) av denne for her ligger dokumenter og e-poster og litt mer viktige saker som er greie å ha etter at du har installert på nytt.

Netopia-router my ass..

Jeg vil ha tilbake Cisco'n !!!

[ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-06-20 23:47 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...