panbanan Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Noen som kunne hjelpe meg....: etter pcen har funnet hden og cd-rommen og når windows skal starte restarter pcen seg.... noen som kan ha peiling på hva det kan være? når det skjedde: på lan da jeg spillte plutselig hang pcen seg. Så restarte jeg og etter det restarta han seg bare.. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei! Så lenge du ikke kommer inn i windows i det hele tatt, er det vel ikke mye mere du kan gjøre enn å putte i en oppstarts diskett og A:>format c: .. Eller? Lenke til kommentar
panbanan Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 jeg håper da ikke det... det er endel verdifullt på den harddisken.. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Må bare spør.. Er restartknappen i orden, dvs ikke trykket inn? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Nei, uff.. glem det. Leste at maskinen starter før den restarter. Skumleste innlegget ditt :oops: Lenke til kommentar
panbanan Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 kunne vært det... men jeg får jo "fullført" biosen.. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hva slags hardware har du ? Sjekk cpu-temp. i Bios. Gjordt noe rart i Bios ? Overklokket ? Hvis du må installere på nytt så kan du koble harddisken på en annen pc å få dem (data'ene)ut på den måten. Uansett: Ha alltid c: kun til OS. Alt av programmer og driit du installerer på pc'n kan du legge på D: E: F: eller hva som måtte passe. Dvs at du må partisjonere harddisken. Hvis du gjør dette til en vane så er det minimalt du mister hvis du må installere på nytt, for da ligger jo alt på andre partisjoner og du kan hente ut game-saves eller hva det måtte være du må redde.... Det viktigste du har på c: er Documents and settings-mappa (I Win2k og WinXP). Ta backup (Kopier den over til en annen partisjon med jevne mellomrom) av denne for her ligger dokumenter og e-poster og litt mer viktige saker som er greie å ha etter at du har installert på nytt. _________________ Netopia-router my ass.. Jeg vil ha tilbake Cisco'n !!! [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-06-20 23:47 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 JarleW Om du insallere et program og du vil ikke istallere dem på c men på d,så når du formatere c må du installere programet på nytt,så det er det samme om du bruker c eller d. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå