Steiken Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 for et par år siden så gjek de ein serie på tvnorge som heite i pakt me djevelen og eg lurer på om nen veit ka orginal titelen er??? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hva med å sende en mail til tvnorge og spørre ? De kan sikkert hjelpe deg Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Erfaringsmessig så er ikke TvNorge verdens flinkeste på å svare på mail. Mulig de er mer behjelpelig i dette tilfellet, men... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Animert? http://imdb.com/title/tt0221751/ ? Kan du fortelle litt mer om den? Omtrent hvor gammel er den? Unge/gamle skuespillere? Sendetidspunkt? Sjanger? Mange sesonger/episoder? Husker du hva noen av karakterene het? Endret 14. februar 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Steiken Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 vel husker ikkje så mye av skuespilerene og kortid de var på tvnorge, men den gjek seint om natta 1-2 tida. og sef så var de action, ein dud som kåm til helvete og lagde ein deal me djevelen om at han ska fange noen rømte demoner eller noe slikt. vist han klarer de så får han ein ny sjangse på jorda. husker desvere ikkje så mye, var ikkje så gammel når de gjekk. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Amerikansk? For voksne eller barn? Bar den preg av å være spilt inn for 50 år siden, eller var effektene moderne og bra? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har to forslag, American Gothic som orginalt gikk på TV3 og nå sendes på tvnorge under det navnet. Så der forsvant den muligheten. Litt off topic, kul serie hvis jeg ikke husker feil. Forslag nr to er at det kan ha hvert en seire som heter: Brimstone Den het vel noe lignene det du nevner, men jeg er ikke flink til å huske dårlige norske oversettelser for å si det pent... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 vel husker ikkje så mye av skuespilerene og kortid de var på tvnorge, men den gjek seint om natta 1-2 tida. og sef så var de action, ein dud som kåm til helvete og lagde ein deal me djevelen om at han ska fange noen rømte demoner eller noe slikt. vist han klarer de så får han ein ny sjangse på jorda. husker desvere ikkje så mye, var ikkje så gammel når de gjekk. Den serien husker jeg. Jeg mener å huske at hovedpersonen var lege, kan det stemme ? Lenke til kommentar
Steiken Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 vel hoved personen var purk før han døde,, drepte i kaldt blod og havna ned sluken. og så blei den dealn mekka. vist eg ikkje husker feil så var de vel 99/2000 kansje,, men noen år er de vel.... og de var vel 15 år alders grense på den. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Blir mer og mer sikker på at det er Brimstone det er snakk om... Edit: Litt info og bilde av hovedpersonen: Brimstone Endret 14. februar 2005 av Manx Lenke til kommentar
Steiken Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 manx du er genial, heilt rett. da ver den saken utav verden Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Et eller annet må jeg jo ha plukket opp igjennom årene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå