Gå til innhold

orginal titel på serie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel husker ikkje så mye av skuespilerene og kortid de var på tvnorge, men den gjek seint om natta 1-2 tida. og sef så var de action, ein dud som kåm til helvete og lagde ein deal me djevelen om at han ska fange noen rømte demoner eller noe slikt. vist han klarer de så får han ein ny sjangse på jorda. husker desvere ikkje så mye, var ikkje så gammel når de gjekk.

Lenke til kommentar

Har to forslag, American Gothic som orginalt gikk på TV3 og nå sendes på tvnorge under det navnet. Så der forsvant den muligheten. Litt off topic, kul serie hvis jeg ikke husker feil.

Forslag nr to er at det kan ha hvert en seire som heter: Brimstone

Den het vel noe lignene det du nevner, men jeg er ikke flink til å huske dårlige norske oversettelser for å si det pent...

Lenke til kommentar
vel husker ikkje så mye av skuespilerene og kortid de var på tvnorge, men den gjek seint om natta 1-2 tida. og sef så var de action, ein dud som kåm til helvete og lagde ein deal me djevelen om at han ska fange noen rømte demoner eller noe slikt. vist han klarer de så får han ein ny sjangse på jorda. husker desvere ikkje så mye, var ikkje så gammel når de gjekk.

Den serien husker jeg. Jeg mener å huske at hovedpersonen var lege, kan det stemme ?

Lenke til kommentar

vel hoved personen var purk før han døde,, drepte i kaldt blod og havna ned sluken. og så blei den dealn mekka. vist eg ikkje husker feil så var de vel 99/2000 kansje,, men noen år er de vel.... og de var vel 15 år alders grense på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...