Gå til innhold

Modd av konteiner kabbis


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg skal lage meg en liten server, og i den sammenhengen måtte jeg ha et kabinett. Så jeg tokk en tur til ARdata og var litt boms i konteineren dems. Der fant jeg bre et støgt kabinett! Men jeg tenkte at lakk og litt dremel kan jøre underverker

:yes:

 

Vill ha denne serveren ganske stilren, så jeg unngår plexi.

 

Her er hva jeg starta me (fikk ikke tatt bilde av den jeg egentli starta med, men dette likner :p )

 

S3010012.JPG

 

Her er da resultatet:

S3010004.JPG

 

S3010007.JPG

 

S3010009.JPG

 

Lakket viftebladene røde også om noen lurer på det. Så skal jeg skaffe meg en viftegrill og lakke den svart.

 

Hva syns dere?? Er fornøyd selv i om med hvis lite penger/tid jeg har brukt! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fant på noe som kansje kunne vært fint; hvis jeg farger cd-dekslene og floppy-dekselene svarte. Så tar jeg røde leds inn i cd-rommen og senere floppyen om det er noe mulighet for det. Har jort dette før :

 

S30100132.JPG

 

Uskarpt bilde, men her er det en led. Enten gjør jeg det på en ny, eller så bare tar jeg denne.

 

Ke dokk trur?? :hmm:

Lenke til kommentar

Nice! Sånn kabinett har jo jeg og! :)

Det er ganske mye metall på innsiden som kan kuttes vekk. I viftehullet fremme og i toppen er det ganske mye metall du kan klare deg uten. Du kan også kutte hull i hk-brettet for kabler, så legger du kablene til LEDs og knapper bak der. Det hadde sett bedre ut hvis du hadde sparklet igjen hullet der AOpen-casebadgen stod, og skiftet LEDs. Det er også mulig å lage plass til en vifte som blåser på harddiskene ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
stoooort bilde og....

800x600 som er fult lovligt :tease:

Det står vel egentli i rettningslinjene (eller er det der?) at du HELST ikke skal ha over 400*400?

Ellers: legg ut bilder av det nye du har lakket da vel? :thumbup:

kansje det :D Regnet med at det var 800x600 utifra, jahh... :roll:

 

Skal legge ut på mandag, må komme meg hjem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...