StepOw Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Heisann Jeg skal lage meg en liten server, og i den sammenhengen måtte jeg ha et kabinett. Så jeg tokk en tur til ARdata og var litt boms i konteineren dems. Der fant jeg bre et støgt kabinett! Men jeg tenkte at lakk og litt dremel kan jøre underverker Vill ha denne serveren ganske stilren, så jeg unngår plexi. Her er hva jeg starta me (fikk ikke tatt bilde av den jeg egentli starta med, men dette likner ) Her er da resultatet: Lakket viftebladene røde også om noen lurer på det. Så skal jeg skaffe meg en viftegrill og lakke den svart. Hva syns dere?? Er fornøyd selv i om med hvis lite penger/tid jeg har brukt! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Nice. Fine og rette kanter i lakk skjøtene Men det er noen hellidager der. Endret 13. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 nice men jeg hadde lakert cs rommen svart(fin kontrast) Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Nice. Fine og rette kanter i lakk skjøtene Men det er noen hellidager der. vet, det er et par ting som skal lakkes litt på nytt. Men orker ikke begyne med det nå Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nice. Fine og rette kanter i lakk skjøtene Men det er noen hellidager der. vet, det er et par ting som skal lakkes litt på nytt. Men orker ikke begyne med det nå glder meg til å se resultatet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Pent! Rette linjer på siden, og mye, runde linjer forran.. Litt av en kontrast! vet ikke helt om jeg likte det.. Forøvrig enig med mr.nauz! Bra lakkering.. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 fant på noe som kansje kunne vært fint; hvis jeg farger cd-dekslene og floppy-dekselene svarte. Så tar jeg røde leds inn i cd-rommen og senere floppyen om det er noe mulighet for det. Har jort dette før : Uskarpt bilde, men her er det en led. Enten gjør jeg det på en ny, eller så bare tar jeg denne. Ke dokk trur?? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Denne ble jo fin! Ganske god til lakking du synes jeg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Fin idè, men ser fargeskjemaet ditt er svart og rødt.. Hva med å blande inn en farge til? Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Fin idè, men ser fargeskjemaet ditt er svart og rødt.. Hva med å blande inn en farge til? hm, likte det godt med bare de to fargene jeg . Men hvilke farger tenker du på da?? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Blått..? Bare et eksempel.. For å finne ut sånt printer jeg bare ut fargetester å holder dem opp mot kabinettet! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nice! Sånn kabinett har jo jeg og! Det er ganske mye metall på innsiden som kan kuttes vekk. I viftehullet fremme og i toppen er det ganske mye metall du kan klare deg uten. Du kan også kutte hull i hk-brettet for kabler, så legger du kablene til LEDs og knapper bak der. Det hadde sett bedre ut hvis du hadde sparklet igjen hullet der AOpen-casebadgen stod, og skiftet LEDs. Det er også mulig å lage plass til en vifte som blåser på harddiskene Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Det hadde sett bedre ut hvis du hadde sparklet igjen hullet der AOpen-casebadgen stod, og skiftet LEDs. ja, det må jeg nesten få jort Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Det ble meget fint. Godt lakkert og fine rette linjer i skjøtene som de sier! Good Job ! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Så bra ut det. Men i skilet mellom fronten og metallet burde du få litt rød lakk. Trekker opp helhetsinntrykket en god del når den hvite stripen forsvinner. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 stoooort bilde og.... 800x600 som er fult lovligt Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Har foresten fått jort noe på kabbise, lakket noen med ny farge og satt på noe greier forann vifta. Skal legge ut bilder så snart jeg komkmer hjem, mandag els... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 stoooort bilde og.... 800x600 som er fult lovligt Det står vel egentli i rettningslinjene (eller er det der?) at du HELST ikke skal ha over 400*400? Ellers: legg ut bilder av det nye du har lakket da vel? Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 stoooort bilde og.... 800x600 som er fult lovligt Det står vel egentli i rettningslinjene (eller er det der?) at du HELST ikke skal ha over 400*400? Ellers: legg ut bilder av det nye du har lakket da vel? kansje det Regnet med at det var 800x600 utifra, jahh... Skal legge ut på mandag, må komme meg hjem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå