Gå til innhold

Musmatte + spill

Anbefalte innlegg

Hei jeg sitter med en utsliit gammel classic blå musmatte, er på tide å kjøpe meg en ny.

Hvilke musmatter anbefaler dere?

Skal brukes til spilling

Optical wireless mouse

takker på forhånd for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte nettopp meg en fUnc sUrface 1030 musmatte... RÅ, sier no bare jeg. Litt vel dyr (288,-) men fy søren så bra den er! Kom i en stor aluminiumseske med ingravert fUnc logo, og det følger med -bruksanvisning- :grin: Dritttøft!Musmatten har forøvrig ledningholder og er vendbar, en ru og en glatt side. Les test på http://www.gamer.no , anbefales for alle med optiske mus.

Lenke til kommentar

Hmm.. har testa logitech optical wireless mouse..og som jeg trodde sa var det ikke akkurat verdens beste refresh rate på den musa der. Jeg hadde ikke investert store summer på ei musematta for så å bruke den musa på den.

Holder meg til optisk med tråd!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-20 23:13, fondus skrev:

Man trenger da ikke musmatte til optical mouse?

Kjøp en "vanlig" billig musmatte, de holder lenge hvis du ikke er en ekstrem spiller da :smile:

trenger musematte til alle mus, hvis ikke blir skli greiene til musen slitt bort med en gang.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-20 23:21, dominizer skrev:

Kjøpte nettopp meg en fUnc sUrface 1030 musmatte... RÅ, sier no bare jeg. Litt vel dyr (288,-) men fy søren så bra den er! Kom i en stor aluminiumseske med ingravert fUnc logo, og det følger med -bruksanvisning-
:grin:
Dritttøft!Musmatten har forøvrig ledningholder og er vendbar, en ru og en glatt side. Les test på
, anbefales for alle med optiske mus.

jeg har everglide giganta og ms intellit explorer 3.0, konge sier nå jeg. men kan jeg få låne den matten din i en uke eller to?

Lenke til kommentar

Låne Matten (merk med STOR M) noen uker El Polla? Er du gal gutt :grin:? Skal vurdere saken.

Edit: Hmm. I disse dager jobber jeg jo det meste av tiden. Kanskje du kunne lånt den noen dager neste uke. Har lyst å sammenligne den med Everglide, se hvilken som er best (HMM... Hvilken KAN det være? :wink: )

[ Denne Melding var redigert av: dominizer på 2002-06-22 00:42 ]

Lenke til kommentar

hehe, trenger ikke låne Matten så lenge, og jeg skal ikke søle på den eller grise den til. jeg har ms internet explorer 3.0 mus m/ mouse skatez, hvis du har dual optical kan vi jo kanskje byttelåne de også? *sikle sikle*

vi må seff spille 1v1 på cs når jeg har func :grin:

[ Denne Melding var redigert av: El_PoLLa på 2002-06-23 17:44 ]

Lenke til kommentar

har en som jeg fikk gratis da jeg var i oslo å bredbåndsbolaget reklamerte (synd de ga seg) enkel ting med skomgumi eller.no under å et lag med bøybar hard plas over. vel poenget er GRATIS musen er en inteli optical ikke exploreren men den med to knapper på siden en på hvær side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...