CNesset Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Å være forelsket kan være litt plagsomt, værtfall når man vet at man ikke har sjangs... Er det mulig å bestemme seg for å ikke være det lenger?? Og kontrollere andre følelser også?? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Vanskelig nøtt detta, tydeligvis.... Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Du kan jo miste følesene for en, men å bestemme seg for at jeg f.eks ikke skal være forelsket virker litt vanskelig. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Du kan jo miste følesene for en, men å bestemme seg for at jeg f.eks ikke skal være forelsket virker litt vanskelig. Ja, jeg gjorde det nå for en uke siden........ Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Å være forelsket kan være litt plagsomt, værtfall når man vet at man ikke har sjangs...Er det mulig å bestemme seg for å ikke være det lenger?? Noen tusen års erfaringer, ofte nedtegnet i stor poesi, tyder på at dette neppe går. Anbefaler heller du finner frem penn og papir og saler opp Pegasus. Og kontrollere andre følelser også?? Her er jeg mer optimistisk. F.eks misunnelse, vrede eller følelsen av det klør i nesen kan en ordne ved å tenke seg om, slappe av og klø seg litt. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Leonard Cohen - There aint no cure for love hør på den. ellers hvis du er registrert på nrks video arkiv gå på ut i vår hages ekstra materiell, der jobber de akkurat med dette temaet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå