Christer1 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei. Disketstasjonen min står å lyser hele tiden! Noen som vet hvordan jeg får den normal igjen? Eller har den tatt kvelden ? Får opp plagsom feilmelding da jeg skal skru av pc'en, samme som broren min og en kamerat.. men de har ikke disketstasjon da. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Er den innsatt nylig ? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei, Sjekk flattkabelen, er det skadder på denne, kommer ofte slik symtomer som dette. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Er det ikke sånn den bruker å oppføre seg hvis man har satt kabelen feil vei? Det kan jo være verd å prøve og snu pluggen.. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Ja vil si den er satt inn nå nylig. Monterte vannkjøling og da tok jeg jo fra hverandre hele pc'en. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ja vil si den er satt inn nå nylig. Monterte vannkjøling og da tok jeg jo fra hverandre hele pc'en. Da prøver du å snu kabelen, så skal du se at det ordner seg Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Deaktiver den i biso Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Som sagt når floppyen står å lyser hele tida er det som regel floppykabelen som står feil vei i. EDIT: "Floppyen min virker ikke , slå den av i bios" "Pcen min virker ikke, slå den av i bios" "Hodet mitt virker ikke, hogg det av" Endret 13. februar 2005 av Harkonnen Lenke til kommentar
HAG Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 På floppy skal den kabelen med rød stripe peke bort fra strømkontakten - motsatt av HD,CD og DVD der den med rød stripe skal peke mot strømkontakten. Den enden av floppy-kabelen der noen ledere er "splitta / vridd" skal være mot floppy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå