Herr Brun Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Halloen. Jeg bare lurer, når er egentlig påsken i år? Klarer aldri å følge med på slike ting jeg Herr Brun Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Vet bare at det er tre uker etter vinterferien (Vestfold) men ærlig talt hadde det ikke vært bedre å sett på en kalender TSP Lenke til kommentar
Qtanj Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Søndag 20 til Mandag 28(Mars.) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Tusen takk, da var det besvart. Og jo, det kunne vært bedre, men har ingen for hånden akkurat nå, og jeg vet ikke hvor vi har det. Herr brun Lenke til kommentar
sweetmint Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 *og jula varer helt til påske!* ergo: etter at jula er over så er det påske Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 er påsken så tidlig i år?? syns det blir tidligere og tidligere for hvert år jeg ...blei født på påskeaften,og da var det 6 april... hva skjer med verden?? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Påsken er ganske tidlig i år, så det blir sikkert en perfekt ski-påske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå