Fat_ASS Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har overklokket min A64 3000+ til 2000mhz å tenkte jeg skulle teste med prime 95 om det er stabilt! (har crappy ram så det er ikke sikkert) Hvilke av de testene i prime 95 bør jeg bruke da??? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 jeg tror jeg bruker Blend, da tester den det meste. men jeg har brukt P95' alt for lite til å kunne uttale meg sikkert. Epz. Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg bruker torture test. Men har hørt at "winnie's" ikke liker prime95, tilogmed på standar hastighet Prøv torture du. Mvh Øystein Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg bruker torture test. Men har hørt at "winnie's" ikke liker prime95, tilogmed på standar hastighet Prøv torture du. Mvh Øystein Greia er at det er flere torture-tester.... Så hvilken av disse er det man skal velge? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg kjører en mix av de. Funker jo fint det. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Jeg kjører en mix av de. Funker jo fint det. tongue.gif Haar lyst til og bare ta èn test èn gang så da vil jeg helst ta den som er best å tester mest! Gidder aldri å teste systemet med to forskjellige tester når man må teste rundt ett døgn hver for å være sikker på at den har testet alt! EDIIT: de som gidder å teste så lenge har ikke mye å bruke pc`en til! Endret 16. februar 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Enig i den editen din der. Har du klokka for hardt så får du ofte feil i løpet av de første minutta uansett. Aldri gidda å primetesta over 6-7 timer ennå. Lenke til kommentar
moray Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Gikk tilbake til å bruke versjon 22.12.1. Der er det bare en torture-test. Den veksler på å presse RAM og CPU, så for maks varmetester på CPU bruker jeg heller stisoft sandra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå